نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس است


نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس با اشاره به نزدیک شدن آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر گفت: عدم وجود اسپانسر مهم‌ترین مشکل تیم بسکتبال با ویلچر استان فارس است.

غلام‌حسین نعمت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه هفته آینده قرعه‌کشی بازی‌های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور در تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان فارس با مشکل جذب اسپانسر روبه‌رو است.

وی با تاکید بر اینکه عدم وجود اسپانسر مهم‌ترین مشکل این تیم محسوب می‌شود افزود: در صورت جذب اسپانسر این تیم با انسجام و قدرت بیشتری بازی‌های لیگ را دنبال می‌کند.

کاپیتان تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس آمادگی این تیم را در حال حاضر نسبی ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: تا لیگ آغاز نشود و اسپانسری برای بستن کامل تیم پیدا نشود وضعیت تیم به خوبی مشخص نیست.

وی خواستار حمایت مسئولان ارشد و ورزشی استان از تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس شد و تصریح کرد: اعضای این تیم جانبازان 70 درصد هستند و هزینه این تیم به صورت تقریبی سالانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس دو سال پیش مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال را کسب کرد عنوان کرد: به دلیل عدم وجود اسپانسر مالی این تیم نتوانست در رقابت‌های سوپر لیگ حضور یابد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon