داور خطای روی پوگبا را می‌گرفت، جریان بازی عوض می‌شد


داور خطای روی پوگبا را می‌گرفت، جریان بازی عوض می‌شد

خبرگزاری تسنیم: به اعتقاد سرمربی یوونتوس، هم‌تیمی‌های پیرلو در فینال لیگ‌قهرمانان چوب بی‌تجربگی خود را خوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیملیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از شکست 3 بریک تیمش در فینال لیگ‌قهرمانان مقابل بارسلونا، کمبود تجربه را عامل ناکامی بانوی پیر دانست.


  سرمربی سابق کالیاری و میلان در این باره گفت:« متاسفانه در بهترین لحظاتمان در جریان بازی، گل‌های بچگانه‌ای خوردیم. به طور کلی فصلی فوق‌العاده خوب داشتیم و من از شاگردانم کاملا راضی هستم. برای گل مساوی، فرصت زیادی به دست آوردیم اما بارسا با مثلث هجومی‌اش از فرصت‌ها نهایت بهره را برد.»


او در ادامه کمی ریزتر به جزئیات پرداخت:« از ابتدای بازی در سمت راست دچار مشکل بودیم. اوایل بازی فرصت‌های خوبی داشتیم و مطلوب ظاهر شدیم. برخی اوقات واقعا توانی بیش از آنچه دیدید، نداشتیم.اهمال ما گل دوم حریف را در پی داشت و در ادامه هم به آن‌ها فرصت دادیم. در واقع بازی را خیلی باز نگه داشتیم.با تمام این اوصاف، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. قهرمان لیگ و جام حذفی ایتالیا شدیم و به فینال لیگ‌قهرمانان رسیدیم. این دستاورد کمی نیست.»


آلگری درباره آینده یوونتوس هم حرف زد:« حفظ جایگاه در جمع 8 تیم برتر اروپا و قدرتمندتر شدن در لیگ داخلی،،هدف اصلی ما در فصل آینده است. گل سوم کار ما را تمام کرد. باید از فرایندی که باعث شکل‌گیری گل نیمار شد، درس بگیریم. وقتی احساس می‌کنید بازی دست شماست، باید بیشتر از قبل مراقب باشید.»


آلگری کمی هم از داور گله دارد:« اوایل نیمه‌دوم، تیم برتر میدان بودیم اما ناگهان گل دوم بارسا معادلات را تغییر داد.فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و گل حریف، برخلاف جریان بازی بود. من احساس می‌کنم اگر داور خطای مسلم روی پوگبا را می‌گرفت، شاید شرایط متفاوت می‌شد.»

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon