تعویق برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو اصفهان به این ورزش آسیب می‎زند


تعویق برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو اصفهان به این ورزش آسیب می‎زند

خبرگزاری تسنیم: دبیر سابق هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با مطرح کردن این دلیل که کاندیداها هنوز تایید صلاحیت نشده‌اند، سبب به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی اصفهان شده است.

جواد ابن یمین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با انتقاد از تأخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو اظهار داشت: اکنون 75 روز از مطرح شدن برگزاری انتخابات هیئت تکواندو گذشته و 7 نفر نیز به عنوان نامزد این مسئولیت ثبت نام کرده‌اند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی منتظر اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان است اما این اداره‌کل با مطرح کردن این دلیل که کاندیداها هنوز تایید صلاحیت نشده‌اند، سبب به تعویق افتادن این انتخابات شده است.

دبیر سابق هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان گفت: در بین نامزدهای ثبت‌نام شده افرادی مانند معاون شهردار اصفهان، عضو شورای اسلامی نجف‌آباد، رئیس کانون وکلا، کارمند انرژی اتمی و چند نفر دیگر قرار دارند که همه از افراد معتبر و مدیر و بیشتر آنها از جامعه تکواندو هستند و افراد کوچک و ناشناسی نیستند که مسئله تایید صلاحیت آنان اینگونه طولانی شود.

وی بیان کرد: هیئت تکواندو سال‌ها توسط کسانی مدیریت می‌شد که از بدنه تکواندو و حرفه‌ای نبودند و به همین دلیل این ورزش باظرفیت در استان از اوج به جایی رسید که در مسابقات سال گذشته از  8 تیم اعزامی استان به مسابقات کشوری 7 تیم ناموفق و دست خالی برگشتند که برای تکواندوی اصفهان فاجعه بود.

ابن یمین با اشاره به ظرفیت‌های بالای تکواندوی اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان حدود 30 هزار تکواندوکار ثبت شده و 600 مربی خوب در این رشته فعالیت می‌کنند و همواره اصفهان در این بخش حرفی برای گفتن داشت اما در این چند سال عملکرد این رشته بسیار ضعیف شده است.

وی با بیان اینکه به تعویق انداختن انتخابات برنامه‌های سال 94 هیئت را هم دچار مشکل می‌کند، خاطرنشان کرد: اکنون برنامه‌ها دچار سردرگمی شده، سرپرست اختیارات تام برای ایجاد تغییرات و یا امور دیگر ندارد، لیگ نونهالان را از دست دادیم و مهلت ثبت نام لیگ نوجوانان هم رو به اتمام است و همه این مسائل تنها با تعیین رئیس هیئت برطرف می‌شود.

دبیر سابق هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان تاکید کرد: ما برای موفقیت و بازگشت به دوران اوج نیاز به همدلی و انسجام داریم و به همین دلیل تکواندوکاران و مربیان استان کسی را می‌خواهند که از بدنه تکواندو باشد و این همدلی را ایجاد کند و اگر رئیس آینده مورد پذیرش جامعه تکواندو نباشد به طور قطع باز هم به این رشته ضربه‌های بسیار وارد می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon