شکست فرانسه و برتری برزیل


شکست فرانسه و برتری برزیل

خبرگزاری تسنیم: شکست فرانسه و برتری برزیل از مهم‌ترین اتفاقات بازی‌های دوستانه فوتبال درجهان بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهم‌ترین بازی‌های دوستانه فوتبال جهان، برزیل با 2 گل از سد مکزیک گذاشت، فرانسه در خانه 4 بر 3 مغلوب بلژیک آماده شد و انگلیس در یک بازی سرد مقابل جمهوری ایرلند به تساوی بدون گل دست یافت.

در وززشگاه استادوفرانس پاریس، فرانسه ابتدا با 2 گل فلینی در دقایق 17 و 42 و تک گل ناینگولان در دقیقه 50 از بلژیک عقب افتاد اما والبوئنا در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی، یک گل را جبران کرد و یک دقیقه بعد ادن هازار باز هم از روی نقطه پنالتی گل زد تا اختلاف دوباره به 3 گل برسد.

تعویض‌های جوانگرایانه دشان، سرمربی فرانسه، اولین گل‌های ملی «فکیر» در دقیقه 89  و «پایه» در دقیقه 90 را در پی داشت اما در ادامه با وجود یک موقعیت خوب دیگر، فرانسه ازجو دلپذیر استادوفرانس پس از گل سومش بهره بیشتری نبرد و 4 بر 3 باخت.

در دیگر بازی دوستانه برزیل با گل‌های دیگو تاردلی در دقیقه 28 و فیلیپه کوتینیو در دقیقه 37 مکزیک بدون چیچارتو را برد تا روند بردهای دونگا در بازگشت به نیمکت برزیل از سر گرفته شود.

انگلیس در یک بازی سرد مقابل جمهوری ایرلند به تساوی بدون گل دست یافت. روسیه 4 بر2 بلاروس را برد، صربستان 4 بریک جمهوری آذربایجان را از سر راه برداشت، کرواسی 4 گل به جبل الطارق زد، موریتانی یک بر صفرسنگال را برد، کنیا دو بر صفر مقابل سودان جنوبی به برتری رسید و رواندا با همین نتیجه تانزانیا را مغلوب خودش کرد.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon