جلیلی فرسنگ‌ها با تفکر انحرافی فاصله دارد


جلیلی فرسنگ‌ها با تفکر انحرافی فاصله دارد

خبرگزاری تسنیم: کامران باقری لنکرانی در سنندج گفت: ایجاد موج اقبال به سعید جلیلی باعث انتشار اخبار کذب در مورد وی شد و گرنه جلیلی فرسنگ‌ها با تفکر انحرافی فاصله دارد.

 کامران باقری لنکرانی در سفر به استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره پخش شایعاتی مبنی بر حمایت دولت و جریان انحرافی از وی اظهار کرد: توقعی که همه اقشار جامعه از قوه مجریه داریم این است که مجری بی‌طرفی در انتخابات باشد.
وی افزود: اگر دولتی‌ها در زمینه برگزاری انتخابات به وظایف خود عمل کند باید از آنها تشکر کرد و در غیر این صورت باید مورد بازخواست قرار گیرند.
وزیر بهداشت دولت نهم تصریح کرد: وقتی در جامعه اقبال عمومی متوجه جریانی شود تخریب هم در مورد آن جریان بیشتر می شود.
وی افزود: اگر کسانی باشند که بتوانند در مورد جریان انحرافی دولت سخنی بر زبان بیاورند یکی از آنها من هستم چرا که به‌واسطه اختلاف نظر با جریان انحراف در دولت دهم جایی نداشتم.
لنکرانی گفت: ایجاد موج اقبال به  جلیلی باعث انتشار اخبار کذب مبنی بر حمایت جریان انحراف از وی شد و گرنه جلیلی فرسنگ‌ها با تفکر انحرافی فاصله دارد.
وی گفت: اختلاف نظر جلیلی با انحرافیون در دیدگاه‌ها مشهود است چرا که جلیلی دعوت به خود نمی‌کند و خود را فقط مروج گفتمان انقلاب می‌داند ولی جریان انحرافی هویتی غیر از انقلاب برای خود قائل است.
 لنکرانی هم‌اکنون مشغول سخنرانی در جمع هواداران جلیلی در سینما بهمن سنندج است.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon