دومین جلسه محاکمه جیسون رضائیان پایان یافت

دومین جلسه محاکمه جیسون رضائیان پایان یافت

خبرگزاری تسنیم: دومین جلسه محاکمه جیسون رضائیان و دو متهم دیگر که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (دوشنبه) در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، دومین جلسه محاکمه جیسون رضائیان و دو متهم دیگر که از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

دادگاه امروز با حضور وکلای متهمان، نماینده دادستان و مترجم به‌ریاست قاضی صلواتی و به‌صورت غیرعلنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در جلسه امروز، جیسون رضاییان به بخشی از اتهامات خود، به‌زبان انگلیسی پاسخ داد و از خود دفاع کرد. دفاعیات وی بعد از ترجمه از سوی مترجم به‌رؤیت قاضی می‌رسید.

زمان برگزاری جلسه بعدی دادگاه وی هنوز مشخص نشده است.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده خبرنگار واشنگتن پست و دو متهم دیگر این پرونده، پنجم خرداد ماه برگزار شده بود.

جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن‌پست به‌همراه همسرش و یک نفر دیگر، 31 تیر سال 93 در تهران دستگیر شدند که همسر وی و متهم دیگر بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند اما جیسون رضائیان همچنان در بازداشت است.

طبق کیفرخواستی که دادستانی تهران دراین‌باره صادر کرده، اتهام خبرنگار واشنگتن پست،‌ جاسوسی از طریق جمع‌آوری تصمیمات کشور در خصوص مسائل سیاست داخلی و خارجی و همکاری با دول متخاصم است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon