فدراسیون تکواندو با برگزاری مجمع انتخابات هیئت تکواندو اصفهان مشکلی ندارد


فدراسیون تکواندو با برگزاری مجمع انتخابات هیئت تکواندو اصفهان مشکلی ندارد

خبرگزاری تسنیم: مسئول کمیته استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو گفت: برگزاری مجمع انتخابات هیئت تکواندو اصفهان در گرو تأیید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان است و فدراسیون مشکلی با برگزاری مجمع ندارد.

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به عدم برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی اصفهان و انتقادات مطرح شده در این زمینه اظهار داشت: ما نامه‌ای به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ارسال کرده‌ایم و درخواست برگزاری مجمع در این نامه صورت گرفته اما در جواب این نامه به ما گفته شد که نامه به حراست اداره‌کل ارسال شده و هنوز جوابی از این حراست دریافت نکرده‌ایم، بنابراین بر اساس قانون تا زمانی‌که اداره‌کل به ما اجازه ندهد، حق برگزاری انتخابات را نداریم.

مسئول کمیته استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو بیان کرد: ما به عنوان یک نهاد اجرایی، آمادگی کامل را برای اجرای این انتخابات داریم و هر زمان که تایید و یا عدم تایید صلاحیت به ما اعلام شود، توانایی برگزاری مجمع را داریم، اما باید منتظر دستور دیگر همکاران خود درنهادهای دیگر باشیم تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم.

وی درباره مشکلاتی که در این مدت گریبان‌گیر هیئت تکواندو اصفهان بوده است، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که عدم حضور رئیس در یک هیئت آن را به طور کامل مختل می‌کند زیرا سرپرست هیئت نیز می‌تواند با استفاده از اختیارات خود که تا حدودی نزدیک به اختیارات رئیس هیئت است، عمل کند.

فرهادیان خاطرنشان کرد: تنها مشکل کنونی، بحث برنامه‌ریزی طولانی مدت در هیئت یک استان است که این از حیطه کاری سرپرست هیئت خارج بوده و ما باید زمینه انتخاب رئیس هیئت تکواندو اصفهان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon