۴۸۱ هزار تن گندم در استان گلستان خریداری شد


481 هزار تن گندم در استان گلستان خریداری شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: تاکنون ۴۸۱ هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شده است.

رمضانعلی ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: تاکنون 481 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شده و تاکنون بیش از 230 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

وی افزود: 65 مرکز فعال کار خرید تضمینی گندم کشاورزان استان گلستان را انجام می‌دهند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تصریح کرد: برای خرید 390 هزار تن 463 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که برای خرید 50 درصد از این مقدار به مبلغ 230 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد.

ریاحی افزود: تاکنون محصول 65 درصد اراضی گندم استان گلستان برداشت شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 900 هزار تن محصول از اراضی استان تولید شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز خرید تا آذر ماه آماده دریافت محصول مازاد بر مصرف کشاورزان گلستانی هستند، اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان تولید و رفاه بیشتر کشاورزان امسال تعداد مراکز خرید تضمینی در استان گلستان افزایش یافته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به فعالیت ناظران در مراکز خرید گندم افزود: هم‌اکنون بیش از یک میلیون تن ظرفیت سیلوی گندم در استان گلستان وجود دارد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon