یادواره شهدای بمباران ۱۸ خرداد در ایوان برگزار شد


یادواره شهدای بمباران 18 خرداد در ایوان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: یادواره ۱۵۵ شهید بمباران هوایی ۱۸ خرداد سال ۱۳۶۴ در ایوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایوان، حجت الاسلام محمدعلی لروند بعدازظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بمباران 18 خرداد در شهرستان ایوان، اظهار داشت: در بمبارن هوایی در 18 خرداد سال 1364 توسط نیروهای بعثی 155 نفر از مردم ایوان و زرنه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اهمیت احترام و تکریم خانواده‌های شهدا، افزود: زینت آرای این مجالس معنوی خانواده محترم شهدا هستند و هر چقدر قدردان خون شهدا و خانواده آنان باشیم سودش در دنیا و آخرت نصیب خود ما می‌شود.

امام جمعه ایوان عنوان کرد: عظمت جمهوری اسلامی ایران بعد از تاریخ 2500 ساله رژیم شاهنشاهی به خاطر دفاع و استقامت ملت این کشور است.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که در برابر هرگونه زورگویی ایستادگی می‌کنند و هر دشمنی که بخواهد به کشور ما تجاوزی داشته باشد با ایستادگی مردم روبه رو می‌شود.

حجت الاسلام لروند عنوان کرد: پیشرفت‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به خاطر خون شهدا است که این عزت را به این ملت داده است.

در روزهای 18 و 19 خرداد سال 1364 رژیم بعثی با بمباران کردن هوایی شهرهای ایوان و زرنه در استان ایلام 155 نفر از مردم این دیار را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon