صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستند


صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان کشور امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی بعد از ظهر امروز در سفر به استان اردبیل و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی اردبیل اظهار داشت: صنعتگران و تولیدکنندگان کشور امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و در این عرصه باید با ایفای نقش شایسته خود زمینه شکست دشمنان را فراهم آورند.

وی با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: وقتی ما با صنعتگران که در حال جهاد اقتصادی هستند گفت‌وگو می‌کنیم تا با بررسی مشکلات و گرفتاری‌های آنها بتوانیم در راستای حل این مشکلات اقدام کنیم متوجه این مسئله می‌شویم که این مشکلات و گرفتاری‌های مختلف در برخی واحدهای تولیدی ناشی از تحریم نبوده بلکه ریشه آن در مدیریت‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ضعف‌های مدیریتی، ناهماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های نادرست و ناصحیح سبب شده تا مشکلات مختلف گریبان این واحدها را که زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم را برای توسعه اقتصادی و اشتغال دارند بگیرد که باید برای رفع اینها راهکارهای اساسی ارائه شود.

سردار نقدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید است، گفت:  بنابر فرمایش معظم له هر کسی که در راه تولید و در این عرصه فعالیت کند در حال جهاد است که به همین منظور باید تمامی مسئولان امر با همکاری و هماهنگی‌های لازم دست در دست هم داده و در راستای توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در کشور حرکت کنیم.

وی با تشریح مشکلات واحدهای اقتصادی و تولید تصریح کرد: دریافت سودهای بانکی کلان از تولیدکنندگان و مشکل مواد اولیه و بازار برای برخی واحدها از جمله مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بوده که باید برای رفع آنها تمامی مسئولان تلاش کنند چرا که چرخیدن چرخ‌های صنعت و تولید در کشور زمینه‌ساز رشد اقتصادی می‌شود.

سردار نقدی با بیان اینکه تولید در ایران به معنای به راه انداختن ظرفیت‌های بدون استفاده است، گفت: در حال حاضر چند هزار فرصت شغلی در کشور وجود داشته که شرایط و زیرساخت‌های آن ایجاد شده و ماشین‌آلات و تجهیزات لازم برای آن خریداری شده و تمامی امکانات نظیر ساختمان، گاز، برق، آب و سایر زیرساخت‌های لازم برای آنها تامین شده اما تنها مشکلی که در این راستا به چشم می‌خورد مشکل مدیریتی بوده که باید در این زمینه متولیان امر این ظرفیت‌ها را فعال کنند و در راستای اشتغالزایی گام بردارند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon