بودجه فرهنگی ویژه‌ای برای مناطق مرزنشین کشور در نظر گرفته می‌شود


بودجه فرهنگی ویژه‌ای برای مناطق مرزنشین کشور در نظر گرفته می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت گفت: بودجه فرهنگی ویژه‌ای برای مناطق مرزنشین کشور در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام داود نمازی ظهر امروز در نشست هم‌‌اندیشی با روحانیون برجسته اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سنندج اظهار داشت: وحدت یک نعمت و یک امر بدیهی و عقلی است.

وی افزود: با استقرار نظام مقدس اسلامی در ایران و از همان آغاز پیروزی نهضت اسلامی امام خمینی(ره)، همواره بر وحدت بین اقوام و مذاهب، دانشگاه و حوزه و دیگر عرصه‌های مهم تأکید داشتند.

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت خاطرنشان کرد: دشمنان همواره با توطئه‌افکنی در حوزه‌های مختلف و با استفاده از توان تبلیغاتی، رسانه‌ای و فرهنگی خود علیه آموزه‌های اسلامی به توطئه‌افکنی می‌پردازند.

نمازی افزود: دشمنان حتی در عرصه تبلیغاتی و فرهنگی پا را فراتر گذاشته‌ و در حوزه تولید آثار ویژه کودکان نیز به شدت وارد عرصه شده‌اند که در این راستا تولید آثار کارتونی به‌عنوان ابزاری مهم و کارآمد مدنظر آنان قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشکلات روحانیون استان با همکاری استاندار و وزیر کشور مورد پیگیری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بخش‌نامه تقویت حوزه‌های علمیه اهل سنت و اهل تشیع کردستان به استاندار این استان ابلاغ شده است.

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت همچنین بر اختصاص بودجه‌ فرهنگی خاص برای مناطق و استان‌های مرزنشین و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در این مناطق تأکید کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon