آخرین توصیه سازمان سنجش به داوطلبان کنکور درباره دریافت کارت ورود به جلسه

آخرین توصیه سازمان سنجش به داوطلبان کنکور درباره دریافت کارت ورود به جلسه

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور در فرصت باقی مانده نسبت به دریافت کارت کنکور خود اقدام کنند و پرینت آن را تهیه کنند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده دریافت کارت آزمون سراسری به همراه برگه راهنمای مربوطه از ساعت 14 روز یکشنبه 17 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و تا پایان امروز چهارشنبه 20 خرداد نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به آمار مربوطه در این زمینه افزود: از تعداد 877 هزار و 835 داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 94 تا ساعت 8 صبح امروز 84 درصد شرکت‌کنندگان در آزمون یعنی 740 هزار داوطلب کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو و یا سه گروه آزمایشی هستند براساس ضوابط و مقررات موجود باید برای هر یک از گروه‌های آزمایشی تقاضا شده پرینت کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ‌دریافت‌ کنند. برای آزمون سراسری سال 94 یک میلیون و 29 هزار و 267 کارت صادر شده، زیرا برخی از داوطلبان در چند گروه آزمایشی متقاضی شرکت در کنکور شده‌اند.

توکلی ضمن توصیه به داوطلبان کنکور تاکید کرد: در فرصت باقی مانده نسبت به دریافت کارت کنکور خود اقدام کنند و پرینت آن را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: امکان رفع نقص کارت‌های کنکور در صورت نقص در مواردی از قبیل جنسیت، معلولیت و گروه آزمایشی امروز نیز در بادجه‌های اعلام شده سازمان سنجش آموزش کشور در تهران و شهرستان‌ها نیز فعال است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال 94 طی روزهای 21 و 22 خردادماه در 365 شهرستان و 17 کشور خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon