افشارزاده: معلوم نیست به همکاری‌ام با باشگاه استقلال ادامه دهم

افشارزاده: معلوم نیست به همکاری‌ام با باشگاه استقلال ادامه دهم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به پستی که در وزارت ورزش گرفته‌ام معلوم نیست به عنوان مدیرعامل یا حتی یک عضو هیئت مدیره به همکاری‌ام با باشگاه استقلال ادامه دهم یا نه.

بهرام افشار زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مسائلی که در مورد مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با اسکوچیچ در برخی رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: قویاً این موضوع را تکذیب می‌کنم. هیچکدام از مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه تا این لحظه با اسکوچیچ و با باشگاه فولاد مذاکره‌ای نداشته‌اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با یادآوری اینکه اسکوچیچ با باشگاه فولاد قرارداد دارد، خاطر نشان کرد: کمیته فنی باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی برای هدایت تیم استقلال در فصل آینده است.

وی در خصوص اینکه هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال چه زمانی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: مطمئن باشید شنبه و یا حداکثر یکشنبه هفته پیش رو اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا خود او هم به عنوان مدیرعامل و یا یک عضو هیئت مدیره به همکاری خود با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد، تأکید کرد: با توجه به پستی که در وزارت ورزش گرفته‌ام معلوم نیست به عنوان مدیرعامل و یا یک عضو هیئت مدیره به همکاری خود با باشگاه استقلال ادامه دهم یا نه.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon