ارتش یمن مواضع نظامی عربستان را با ده ها موشک درهم کوبید

ارتش یمن مواضع نظامی عربستان را با ده ها موشک درهم کوبید

خبرگزاری تسنیم:نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات مستمر سعودی ها علیه مردم این کشور، مواضع و پایگاه های نظامی ارتش عربستان را با ده ها موشک و گلوله توپ در هم کوبیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی یمنی گفت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، برخی مواضع نظامی سعودی را در جیزان با 40 موشک و ده ها گلوله توپ هدف قرار دادند.

این منبع به خبرگزاری رسمی یمن("سبأ") گفت : نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، پایگاه العین الحاره را با 10 موشک و پایگاه ملحمه را با هفت موشک و پایگاه های نظامی در پشت کوه الدخان در جیزان را با 11 موشک هدف قرار دادند.

این منبع یمنی تصریح کرد دشمن سعودی متحمل خسارت های سنگین در تجهیزات نظامی شد و شماری از نظامیانش در این حملات کشته و یا زخمی شدند،همچنین یک دستگاه تانک دشمن در حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی به پایگاه نظامی العمود منهدم شد و چند خودرو دیگر از کار افتادند.

خبر دیگر این که، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، مناطق السحیل و الجدعان تا منطقه ذات الراء در مأرب را از لوث تروریست های شبکه القاعده پاکسازی کردند که طی آن شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گفته یک منبع یمنی، تروریست های القاعده شامگاه سه شنبه برای پیشروی به سمت مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در ورودی های شهر مأرب تلاش کردند که این حمله دفع و شمار زیادی از اعضای القاعده کشته و زخمی شدند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان