بیش از ۸۰۰ مرکز درمانی به مددجویان استان فارس خدمات می‌دهند‌


بیش از 800 مرکز درمانی به مددجویان استان فارس خدمات می‌دهند‌

خبرگزاری تسنیم: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: تعداد ۸۳۸ مرکز درمانی در سطح استان فارس کار خدمت‌رسانی درمانی به مددجویان کمیته امداد را انجام می‌دهند.

عباس شکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از ارائه خدمات درمانی در 838 مرکز درمانی در استان فارس به مددجویان این استان خبرداد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از چهار بیمه اصلی کشور و عضو شورای عالی بیمه و خدمات درمانی در راستای حمایت و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تلاش دارد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با نیاز بیمه‌شدگان و در راستای سیاست‌های نظام سلامت کشور با جذب و تربیت کارشناسان مجرب همواره کوشیده است تا این رسالت مهم را به انجام برساند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خاطرنشان کرد: سال گذشته در همین راستا به تعداد 85 هزار و 435 نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه خدمات درمانی پایه ارائه شده است.

شکری با بیان اینکه این خدمات شامل بستری، جراحی، ویزیت، دارو، پاراکلنیک و غیره بوده است تصریح کرد: در سال 1393 خدمات غیربیمه‌ای مددجویان کمیته امداد به عهده واحد درمان کمیته امداد بوده است.

وی عنوان کرد: ارائه این دسته از خدمات توسط تعداد 838 مرکز درمانی دولتی و خصوصی شامل 40 بیمارستان، 110پزشک عمومی، 197 متخصص و فوق‌تخصص، 232 داروخانه، 91 آزمایشگاه، 33 مرکز رادیولوژی و تعداد 136 مرکز خدماتی درمانی دیگر انجام شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon