اتاق فکر اقتصاد مقاومتی در اردبیل راه‌اندازی شود


اتاق فکر اقتصاد مقاومتی در اردبیل راه‌اندازی شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ پیشنهاد می‌کنیم تا در قالب راه‌اندازی اورژانس صنعتی، کنترل واحدهای تولیدی و یا اتاق فکر اقتصاد مقاومتی، مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل شناسایی و برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: برای رفع مشکلات اقتصادی در استان اردبیل به حرکت جهادی و همت و تلاش تمامی مسئولان و مشارکت و همکاری همه‌جانبه در این حوزه نیازمند هستیم تا بتوانیم مسیر توسعه و آبادانی استان اردبیل را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه کار نیروهای اداری در ادارات براساس ساعات کاری تعریف شده یک امر متعارف است نه جهادی، تصریح کرد:‌ در حال حاضر که کشور با جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان مواجه بوده برای رهایی از این وضعیت باید همت و تلاشی مضاعف داشته و از توسعه صنایع و تولید در منطقه حمایت شود.

بابازاده حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل را راهکار توسعه منطقه برشمرد و گفت:‌ در بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی در چند روز گذشته انجام شده در برخی مواقع شاهد بودیم که تمامی زیرساخت‌ها برای تولید اعم از مکان واحد تولیدی و دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز مهیا بوده اما به دلیل حمایت نشدن از این واحدها و برخی مشکلات پیش روی آنها در حالت رکود و نیمه‌فعال هستند و این در حالی است که جوانانی که باید در این واحدها بکارگیری شوند به دنبال فرصت شغلی به مراکز مختلف مراجعه می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اصول مشترک اعتقادی در بین مردم ایران افزود:‌ در حالی که در تمامی اصول اعتقادی و دینی توافق داشته و چارچوب‌های اساسی را همگی باور داریم اما در حوزه اقتصادی مشکل داریم که رفع این مشکلات در گرو تلاش و همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان و حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در سطح استان است.

سردار بابازاده با تاکید بر نقش مدیران دستگاه‌های مختلف در رفع مشکلات واحدهای تولیدی بیان کرد:‌ انتظار می‌رود مسئولان و مدیران ادارات در این زمینه باحمایت واقعی از این افراد و رفع مشکلات موجود بر سر راه واحدهای تولیدی در این حوزه ورود کرده و نقش تاثیرگذار خود را با فراهم‌سازی زمینه فعالیت این واحدها و کمک به چرخه اقتصادی و کارآفرینی کشور به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد:‌ پیشنهاد می‌کنیم تا در قالب راه‌اندازی اورژانس صنعتی، کنترل واحدهای تولیدی و یا اتاق فکر اقتصاد مقاومتی، مشکلات این واحدهای تولیدی شناسایی و بررسی شده و با رفع این مسائل و مشکلات به نحو مختلف زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم با فعال‌سازی این واحدها فرصت‌های مختلف توسعه اقتصادی و اشتغال را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon