داوری: خوشحالم که انتقالم به بیله‌فلد عملی شد

داوری: خوشحالم که انتقالم به بیله‌فلد عملی شد

خبرگزاری تسنیم: سنگربان ایرانی تیم فوتبال گراس‌هاپرز در فصل گذشته از بازگشت به فوتبال آلمان و پیوستن به آرمینیا بیله‌فلد خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرمینیا بیله‌فلد که به تازگی از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوند‌س‌لیگای دو صعود کرده است، یک روز پس از به خدمت گرفتن ولفگانگ هزل، دروازه‌بان 29 ساله گروتر فورث موفق به جذب دنیل داوری، سنگربان ایرانی گراس‌هاپرز سوئیس شد. به این ترتیب این دروازه‌بان 27 ساله با امضای قراردادی دو ساله تا سال 2017 به تیم پیشین علی دایی و کریم باقری متعهد شد.

داوری که سابقه چهار بازی برای تیم ملی فوتبال ایران را دارد تابستان گذشته پس از سقوط اینتراخت برانشوایگ به بوندس‌لیگای دو از این تیم جدا و به گراس‌هاپرز پیوست، اما در این تیم موفق نبود. او نتوانست جایگاه ثابتی برای خود در تیم گراس‌هاپرز پیدا کند و تنها در 9 بازی درون دروازه این تیم ایستاد.

سمیر عربی، مدیر ورزشی تیم فوتبال آرمینیا بیله‌فلد در گفت‌و‌گو با نشریه «کیکر» آلمان گفت: ما خیلی وقت است که داوری را زیر نظر داریم. دنیل توانایی‌های خود را در مدت زمان طولانی که در اینتراخت برانشوایگ بود به اثبات رسانده است.

دنیل داوری که پنج سال در تیم برانشوایگ عضویت داشته و با تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل هم حضور داشت، با ابراز خوشحالی از بازگشت به فوتبال آلمان به نشریه «کیکر»گفت: از اینکه این انتقال عملی شد خوشحالم و به پوشیدن پیراهن آرمینیا بیله‌فلد در فصل پیش‌رو افتخار می‌کنم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی کشورمان حالا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم دسته دومی باید با ولفگانگ هزل رقابت کند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon