تاکید رئیس بانک توسعه اسلامی بر تصویب پروژه‌های جدید در ایران

تاکید رئیس بانک توسعه اسلامی بر تصویب پروژه‌های جدید در ایران

خبرگزاری تسنیم: رئیس بانک توسعه اسلامی با تاکید بر لزوم تعمیق همکاری های این بانک با ایران ابراز امیدواری کرد پروژه های جدید به نفع ایران هر چه زودتر به تصویب این بانک برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شادا، وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در چهلمین اجلاس هیات عامل بانک توسعه اسلامی به موزامبیک سفر کرده است، بر گسترش همکاری های دوجانبه ایران و این بانک و حصول پیشرفت های بیشتر در فرایند اجرایی پروژها تاکید کرد.

علی طیب نیا در پایان چهلمین اجلاس هیات عامل بانک توسعه اسلامی، در دیدار با احمد محمدعلی با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس در کشور موزامبیک، دیدار با کشورهای دوست و همسایه را مثبت ارزیابی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل چندین پروژه و افزایش نرخ جذب پروژه ها، تسهیلات جدیدی از سوی بانک توسعه اسلامی برای کشورمان به تصویب برسد.

در ادامه این دیدار، رئیس بانک توسعه اسلامی با تاکید بر لزوم تعمیق همکاری ها، ابراز امیدواری کرد: پروژه های جدید به نفع ایران هر چه زودتر به تصویب این بانک برسد.

احمد محمدعلی ضمن قدردانی از حضور وزیر اقتصاد کشورمان در این اجلاس مهم، از وی به دلیل سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژهای مصوب بانک توسعه اسلامی تقدیر کرد.

همچنین در چهلمین اجلاس بانک توسعه اسلامی، صورت های مالی این بانک بررسی و تصویب شد.

گفتنی است، چهلمین اجلاس هیات عامل بانک توسعه اسلامی به ریاست احمد محمد علی، رئیس این بانک و با حضور اعضای بانک توسعه اسلامی به مدت دو روز در موزامبیک برگزار و روز گذشته (پنجشنبه) به پایان رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه