مشکلات ترافیکی ایجرود با احداث پارکینگ برطرف می‌شود


مشکلات ترافیکی ایجرود با احداث پارکینگ برطرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهرستان ایجرود با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی گفت: مشکلات ترافیکی ایجرود با احداث پارکینگ برطرف می‌شود.

فروغ نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه در بودجه امسال شهرداری زرین‌آباد پروژه‌های تجاری مختلفی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده این پروژه‌ها باید با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شود.

وی به مهم‌ترین این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: احداث پارکینگ به منظور برطرف شدن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ایجرود احداث پاساژ تجاری را از دیگر پروژه‌های عنوان شده در بودجه امسال شهرداری زرین‌آباد دانست و یادآور شد: این پروژه نیز باید با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌های لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌های یاد شده انجام شده است، تصریح کرد: فراخوان مورد نیاز انجام و تاکنون چندین سرمایه‌گذار به منظور مشارکت در این پروژه‌ها به شهرداری مراجعه کرده‌اند.

نجفیان با اشاره به اینکه میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث مجتمع تجاری بیش از 10 میلیارد ریال است، عنوان کرد: زمین این مجتمع به همراه پروانه و عوارض بر عهده شهرداری و احداث آن به سرمایه‌گذار محول می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درآمد پایین شهرداری زرین‌آباد برخی پروژه‌های عمرانی باید با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ایجرود ابراز کرد: با توجه به کمبود اعتبارات امیدواریم بخش قابل توجهی از درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه امسال شهرداری زرین‌آباد محقق شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon