اجرای طرح آمایش سبب توزیع عادلانه اعتبارات در گلستان می‌شود


اجرای طرح آمایش سبب توزیع عادلانه اعتبارات در گلستان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آمایش طرحی بسترساز است و مدیریت منطقی و علمی را نشان می‌دهد که توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عیسی امامی، ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گلستان، اظهار داشت: تلاش شد و افقی از سند چشم‌انداز برای سیمای مدیریتی استان گلستان طراحی شود و در قالب یک کتاب بیرون بیاید.

وی افزود: برای دستگاه‌ها لازم است که این سند را عملیاتی کنند و بسیاری از شرایط را داشتیم و عملیاتی ندیدیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش مردم در توسعه باید به صورت جدی دنبال شود و حمایت از تولید و حضور مردم به بسیاری از توفیقات کمک می‌کند.

به گفته وی، طرح آمایش به معنای مهندسی توسعه براساس ظرفیت‌های منطقی و نه تقاضامحور، ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها، باور آمایش سرزمینی، التزام و پایبندی سند آمایش، توجیه و تسلط دستگاه‌ها به این سند، تسهیل و تسریع در صدور مجوز موافقت اصولی، توزیع عادلانه، پدافند غیرعامل، آگاهی مردم به سند آمایش، جلوگیری از انحراف و نوع همکاری و منطقی کردن تقاضاها است.

امامی تاکید کرد: استان گلستان بهترین نوع گندم را در کشور تولید می‌کند که بیش از یک میلیون تن گندم را شامل می‌شود و بیشتر مردم استان گلستان اقتصاد کشاورزی دارند اما میانگین زمین‌های مردم کمتر از 3 هکتار و میانگین عملکرد نیز کمتر از 3 تن است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط استان گلستان نیاز به  توجه ویژه در بخش اشتغال داریم و نگرانی‌هایی در این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon