سامراء در امنیت؛ پاک‌سازی داعشی‌ها تا فاصله ۱۰۰کیلومتری

سامراء در امنیت؛ پاک‌سازی داعشی‌ها تا فاصله 100کیلومتری

خبرگزاری تسنیم: فرمانده عملیات سامراء گفت: نیروهای امنیتی توانستند در عملیات پاکسازی اطراف سامراء تا شعاع یکصدکیلومتری در غرب جزیره سامراء تلفات سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کنند که از این مناطق برای حمله به حرمین عسکریین(ع) استفاده می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، سرلشکر ستاد عماد الزهیری، فرمانده عملیات سامراء گفت: نیروهای عراقی با پاک‌سازی مناطق اطراف سامراء تا یکصد کیلومتری آن، امنیت حرمین امامین عسکریین(ع) را به‌طور کامل تأمین می‌کنند.

الزهیری اظهار داشت: نیروهای امنیتی توانستند در عملیات پاکسازی اطراف سامراء تا شعاع یکصدکیلومتری در غرب جزیره سامراء، تلفات سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کنند که از این مناطق برای حمله به حرمین عسکریین(ع) استفاده می‌کردند.

وی افزود: نیروهای امنیتی چندین خودروی تروریست‌ها از جمله یک خودروی بمب‌گذاری‌شده را در جریان عملیات تأمین امنیت سامراء منهدم کردند.

خاطرنشان می‌شود، نیروهای امنیتی عراق تا کنون به پیشرفت‌های بزرگی در عملیات پاکسازی مناطق مختلف از لوث تروریست‌های تکفیری داعش دست یافته‌اند و مناطق متعددی را آزاد کرده‌اند.

انتهای پیام/*

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon