۲۶۷ میلیارد ریال پروژه اقتصاد مقاومتی در اردبیل اجرا می‌شود


267 میلیارد ریال پروژه اقتصاد مقاومتی در اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار داشت: امسال ۲۶۷ میلیارد ریال پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عظیم سرداری عصر امروز در بازدید از طرح‌ها اقتصادی مقاومتی اجرا شده در اردبیل اظهار داشت: امسال 267 میلیارد ریال پروژه اقتصاد مقاومتی و طرح‌های کوچک و زودبازده در سطح استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: با اختصاص این میزان اعتبار در نظر گرفته شده پیش‌بینی می‌شود که 2 هزار طرح تولیدی کوچک در سطح استان آغاز شده و به بهره‌برداری برسد و در این حوزه برای بخش زیادی از بیکاران در سطح استان اشغالزایی ایجاد شود.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در این حوزه در سال گذشته بیان کرد: یک هزار و 200 طرح تولیدی کوچک و زودبازده در سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده که امسال شاهد افزایش چشمگیر این میزان اعتبار در سطح استان اردبیل می‌شویم.

سرداری با اشاره به شهرستان‌های فعال استان در این حوزه گفت: شهرستان بیله‌سوار یکی از فعال‌ترین و پرکارترین شهرستان‌ها در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده که در سال گذشته با صرف اعتبار 15 میلیارد ریالی 130 پروژه اقتصادی مقاومتی در این شهرستان اجرایی و عملیاتی شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: امسال نیز با توجه به عملکرد خوب و مناسب شهرستان بیله‌سوار در این حوزه 25 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 210 پروژه اقتصادی مقاومتی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته این شهرستان با افزایش 55 تا 60 درصدی هم در تعداد طرح‌ها و هم در بخش اعتبارات در این حوزه روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon