نائب رئیس شورای شهر گرگان استعفا کرد


نائب رئیس شورای شهر گرگان استعفا کرد

خبرگزاری تسنیم: نبی هزارجریبی نائب رئیس شورای شهر گرگان از حضور در شورای شهر استعفا داد و در صحن علنی شورا با اکثریت آرا با استعفای وی موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، نبی هزارجریبی عضو و نائب رئیس شورای شهر گرگان برای نامزدی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی با پارلمان شهری مرکز استان گلستان خداحافظی کرد.

استعفای نبی هزارجریبی شامگاه شنبه در جلسه صحن علنی شورای شهر با 13 رای موافق پذیرفته شد.

با توجه به تصویب استعفای هزارجریبی، فائزه عبداللهی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان به عنوان عضو علی البدل شورای شهر چهارم جایگزین وی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه اظهار داشت:  استعفای نبی هزار جریبی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و با استعفای وی، خانم فائزه عبداللهی یا آقای تجری به جای وی وارد شورا می‌شوند و در هفته آینده مراسم تحلیف برگزار می‌شود.

نبی هزارجریبی عضو سابق شورای شهر گرگان نیز در این جلسه گفت: در چند ماه گذشته انتقادات و پیشنهاداتی در شورا مطرح بود که نشانگر پویا و زنده بودن شورا است و همیشه باید افرادی منتقد باشند و انتقادات در راستای منافع مردم باشد.

به گفته وی، تحولی که در شهر ایجاد شده و انعکاس افکار عمومی که به شورا منعکس می‌شد که غیرقابل انکار بودند.

هزارجریبی با اشاره به استعفای خود گفت: استعفای من برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و براساس فشارها و درخواست‌های مردمی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon