قنبرزاده: نفت برنامه محور است و با جدایی منصوریان بحرانی به وجود نمی‌آید

قنبرزاده: نفت برنامه محور است و با جدایی منصوریان بحرانی به وجود نمی‌آید

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که این باشگاه برنامه محور است و با جدایی منصوریان هم بحرانی در این تیم ایجاد نمی‌شود.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه منصوریان اعلام کرده خودش اقدام به گرفتن رضایت‌نامه از باشگاه نفت می‌کند تا به استقلال برود، گفت: من در روزنامه با منصوریان صحبت نمی‌کنم و اگر لازم باشد در اتاق باشگاه با او مذاکره خواهم کرد. در جلسه‌ای هم که روز چهارشنبه با منصوریان داشتم خواسته‌اش ادامه کار بود و حتی برنامه‌اش و لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داد. از امروز هم مذاکره با بازیکنان مدنظر منصوریان را آغاز کرده‌ایم.

وی درباره اینکه در جلسه منصوریان با استقلالی‌ها نصرالله سجادی هم حضور داشته است، اظهار داشت: در این ارتباط باید با اطمینان صحبت کرد و من از حضور دکتر سجادی در این جلسه اطمینان ندارم. ضمن اینکه او به عنوان متولی ورزش حرفه‌ای قطعاً در چارچوب قانون دستور می‌دهد تا مسئولان باشگاه استقلال به قوانین احترام بگذارند. اگر باشگاه استقلال یا هر باشگاه دیگری خواهان بازیکن یا عوامل دیگری از باشگاه نفت باشد با نامه‌نگاری تقاضای خود را اعلام کند. این تقاضا هم در کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت قابل بررسی است.

مدیرعامل باشگاه نفت در واکنش به اینکه پس به این شکل باشگاه استقلال باید برای دریافت رضایت‌نامه منصوریان اقدام کند نه خود این مربی، عنوان کرد: خود منصوریان که چنین تقاضایی از ما نداشته است. قانون می‌گوید باشگاهی که خواهان عوامل باشگاه دیگری است باید اقدام کند و اینجا هم اگر نیاز باشد، باشگاه استقلال باید تقاضای رضایت‌نامه کند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه نفت قصد شکایت از باشگاه استقلال در فیفا را دارد، گفت: در قوانین فیفا کدی مربوط به نقل‌وانتقالات وجود دارد که می‌گوید، چناچنه باشگاهی با علم و اطلاع از قرارداد داشتن بازیکن، مربی یا عوامل دیگری از یک باشگاه با او مذاکره کند، خلاف مقررات عمل کرده و این موضوع قابل پیگیری است. حالا اگر باشگاه استقلال چنین کاری انجام داده باشد عملی کاملاً غیرقانونی محسوب می‌شود و اصول حرفه‌ای را رعایت نکرده است.

«اگر استقلالی‌ها واقعاً خواهان منصوریان هستند باید با باشگاه نفت مذاکره کنند چون خودشان می‌دانند او با ما قرارداد دارد»، قنبرزاده با بیان این جمله تأکید کرد: من فکر می‌کنم این یک بازی رسانه‌ای است که استقلالی‌ها برای هواداران‌شان به راه انداخته‌اند و آنها منصوریان را نمی‌خواهند. استقلالی‌ها به جای دامن زدن به این مسائل که حرف و حدیث زیادی هم به وجود آورده است، با خود ما مذاکره کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: این خوب نیست که آنها با یک تماس پیش از فینال جام حذفی تمرکز مربی ما را به هم بزنند. در عصر ارتباطات و قوانین، باید نامه نگاری شود. حتی در فوتبال محلات اگر محله‌ای بخواهد در مسابقات شرکت کند و از محله دیگری بازیکن بخواهد، به مسئول آن محله اعلام می‌کند اما نمی‌دانم چرا در لیگ حرفه‌ای که پانزدهمین دوره آن است، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما باشگاهی هستیم که بین هشت تیم برتر آسیا هستیم و باید از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سؤال که در صورت جدایی منصوریان مدیریت بحران در باشگاه نفت وجود دارد که به سرعت سرمربی بعدی این تیم را انتخاب کند، گفت: بحرانی در باشگاه نفت وجود ندارد. منصوریان که کاملاً برای ما قابل احترام است اما در باشگاه نفت حتی اگر مدیرعامل هم برود بحرانی به وجود نمی‌آید، چون یک باشگاه برنامه محور است که وابسته به فرد نیست.

وی خاطرنشان کرد: منصوریان قلباً و اخلاقاً می‌داند که با باشگاه نفت قرارداد دارد و قانون را هم زیر پا نمی‌گذارد. او حتی بازیکنان مدنظرش را مشخص کرده و مذاکره‌اش با استقلال نیز فقط شایعه‌ای برای بازی کردن با احساسات هواداران این تیم است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon