۵ هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

5 هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: امروز بهره‌برداری از چهار هزار و ۸۹۰ واحد مسکن مهر با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر آغاز شد.

علی‌اصغر بدیعی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: از این تعداد، سه هزار و 690 واحد مسکن مهر در بجنورد، 560 واحد در شیروان و 640 واحد در اسفراین است.

وی بابیان اینکه برای اجرای این واحدها بیش از 220 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: این واحدها در قالب اجاره پنج‌ساله، 99 ساله، تفاهم‌نامه سه‌جانبه و خودمالکی اجرایی شده است.

بدیعی مقدم قیمت تمام‌شده هر واحد مسکونی مزبور را به‌صورت میانگین 450 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اجرا و ساخت 21 هزار واحد مسکن مهر در این استان برنامه‌ریزی‌شده است که تاکنون بیش از 16 هزار و 565 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مابقی واحدهای مسکن مهر استان تا خردادماه سال 95 تکمیل و برای افتتاح آماده می‌شود.

بدیعی مقدم اظهار داشت:  امروز و همزمان با سفر اعضای هیئت دولت به این استان عملیات اجرایی سه قطعه از پروژه ریلی جوین-اسفراین- بجنورد- شیروان آغاز می‌شود.

وی افزود: پروژه ریلی جوین-اسفراین-بجنورد- شیروان در قطعه اول(اسفراین به جوین) به طول 25 کیلومتر با بیش از 50 درصد پیشرفت در دست پیمانکار است و قطعه دوم به طول 31 کیلومتر از قاسم‌آباد به جوین نیز با انجام مناقصه در دست پیمانکار است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: قطعه اسفراین به بجنورد به طول 15 کیلومتر، شیروان به بجنورد به طول 30 کیلومتر و قطعه بجنورد به شیروان به طول 20 کیلومتر برای کلنگ زنی آماده‌شده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon