۳۰ هزار تن محصول کشاورزان بیله‌سواری خریداری شد‌


30 هزار تن محصول کشاورزان بیله‌سواری خریداری شد‌

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ‌بیله‌سوار گفت:‌ در حال حاضر ۳۰ هزار تن محصول از کشاورزان و زارعان منطقه تحویل گرفته شده و نسبت به ذخیره‌سازی آنها اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم عصر امروز در بازدید از مراکز خرید غله در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال 300 هزار تن گندم از مزارع و زمین‌های کشاورزی شهرستان‌ بیله‌سوار گندم برداشت می‌شود که هماهنگی‌های لازم در زمینه خریداری محصول گندم کشاورزان انجام شده است.

فرماندار ‌بیله‌سوار با قدردانی از دست‌اندرکاران امر برای ارائه خدمات به کشاورزان در مراکز خرید بیان کرد: باید در زمینه خرید محصولات کشاورزی در سطح شهرستان تسریع ایجاد شده و در این باره مردم مشکلی نداشته و بدون دغدغه محصولات خود را به مراکز خریداری تحویل دهند.

وی با تاکید بر همکاری سازمان‌های مربوطه برای ذخیره‌سازی غلات خریداری شده گفت: این امر نقش و تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و شایسته به کشاورزان و زارعان و رضایتمندی آنها بر اثر تسریع در امور دارد که انتظار می رود مسئولان مربوطه در این زمینه تلاش کنند.

حلیم با بیان اینکه 13 مرکز خرید در بیله‌سوار و جعفرآباد آماده خرید  محصولات کشاورزان هستند، تصریح کرد:‌ این مراکز آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به کشاورزان و زارعان بوده و نباید در این زمینه دغدغه و نگرانی از سوی کشاورزان وجود داشته باشد.

وی افزود:‌ در حال حاضر 30 هزار تن محصول از کشاورزان و زارعان منطقه تحویل گرفته شده و نسبت به ذخیره سازی آنها اقدام شده است که در این زمینه هیچ گونه مشکل و نارسایی وجود نداشته و کشاورزان و زارعان از تحویل محصول خود به مراکز خریداری رضایت داشته‌اند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: با اجرای طرح ترانزیتی محصولات کشاورزی به استان و انبار روباز که آغاز شده شاهد کاهش بار ترافیکی در جاده‌ها و کاهش کرایه کامیون‌های بار محصول خواهیم بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon