توجه به معضلات زیست‌محیطی از مهمترین اولویت‌های دولت است


توجه به معضلات زیست‌محیطی از مهمترین اولویت‌های دولت است

خبرگزاری تسنیم: استاندار قزوین گفت: توجه به معضلات زیست‌محیطی از مهمترین اولویت‌های دولت است که باید مورد توجه و تأکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرتضی روزبه ‌در همایش تدبیر و امید در سایه همدلی و همزبانی‌ در دانشگاه فرهنگیان قزوین، اظهار داشت: اموری که دولت تدبیر و امید جزو برنامه‌های اصلی کاری خود قرار داده از جمله مشکلات اصلی و اساسی در استان قزوین است.

وی بیان کرد: همه مدیران و مسئولان استان قزوین در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید گام برمی‌دارند و در این زمینه فعالیت می‌کنند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه مردم باید بعد از انتخابات یکپارچه و همدل شوند، تصریح کرد: شاخصه مهم در دولت تدبیر و امید کار، تلاش و فعالیت است و اینکه جامعه نباید به‌سمت نفاق پیش برود.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین به‌سبب وجود شهر صنعتی مسائل زیست‌محیطی زیادی دارد که توجه به حفظ و حراست از محیط زیست نیز از جمله برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه رفع مشکلات زیست‌محیطی در استان قزوین اقدام کنند چراکه محیط زیست میراث گذشتگان است و باید در حفظ و حراست از آنها توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

روزبه گفت: توجه به معضلات زیست‌محیطی از مهمترین اولویت‌های تدبیر و امید است که باید مورد توجه و تأکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon