بوکاجونیوز مذاکره با یوونتوس را برای جذب توس تأیید کرد


بوکاجونیوز مذاکره با یوونتوس را برای جذب توس تأیید کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بوکاجونیورز آرژانتین خبر تمایل این باشگاه برای جذب مهاجم آرژانتینی بانوی‌پیر را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سزار مارتوچی، مسئول روابط عمومی باشگاه بوکا جونیورز آرژانتین اعلام کرد که با باشگاه یوونتوس برای انتقال کارلوس توس به بوئنوس آیرس وارد مذاکره شده است.

باشگاه بوکاجونیورز یکی از تیم‌هایی است که گفته می‌شود به جذب توس، تمایل دارد اما مارتوچی این خبر را رسماً تأیید و البته اعلام کرد که دنیل آنجلیچی، رئیس باشگاه هنوز شخصاً با توس صحبت نکرده است.

وی در گفت‌و‌گو با سایت کالچومرکاتو، اظهار داشت: اتخاذ تصمیم نهایی با آنجلیچی است اما ما الان با یوونتوس در مورد جذب توس وارد مذاکره شده‌ایم و با خود او نیز تماس‌هایی داشته‌ایم اما از این موضوع آگاهیم که نباید انتظاراتی را برای هواداران‌مان ایجاد کنیم که از عهده عمل به آنها برنمی‌آییم.

مسئول روابط عمومی باشگاه بوکاجونیورز ادامه داد: توس یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و ما آن را محترم می‌شماریم. ما نمی‌توانیم در منافع و امور مربوط به باشگاه یوونتوس مداخله کنیم. در حقیقت رئیس باشگاه هنوز در شیلی با توس صحبت نکرده است.

کارلوس توس در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین در شیلی برای حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به سر می‌برد اما در پایان این رقابت‌ها ممکن است مذاکرات خود را با مشتریانش که گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن هم جزو آنهاست، آغاز کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon