نژادفلاح: با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارم

نژادفلاح: با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارم

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که با هیچ یک از اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه مشکلی ندارد.

محمد حسین نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اعضای جدید هیئت مدیره هم ورزشی و هم مدیر اجرایی هستند که امیدوارم با انتخاب یک اسپانسر خوب اهداف باشگاه را پیش ببرند.

وی ادامه داد: منتظر این هستم تا اعضای هیئت مدیره در مورد من تصمیم‌گیری کنند و ببینم کارم را در باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهم یا خیر.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مخالف او هستند، خاطرنشان کرد: من این نظر را ندارم و واقعاً با کسی مشکلی ندارم. زادمهر و کاشانی از پیشکسوتان خوب پرسپولیس هستند و حسین عبدی هم که پیش از این مربی پرسپولیس بود.

«آیا امکان دارد برانکو توسط هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس از کار برکنار شود؟»، نژادفلاح در پاسخ به این پرسش خبرنگار تسنیم گفت: بعید می‌دانم در هیئت مدیره کسی مخالف برانکو باشد. برانکو مربی خوبی است که هر تیمی دوست دارد او را داشته باشد.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی پشت هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس قرار دارد، اظهار داشت: در این خصوص چیزی نمی‌دانم و نمی‌توانم اظهارنظر خاصی انجام بدهم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا مدیرعامل جدید پرسپولیس با همان بازیکنانی که او مذاکره کرده، مذاکره خواهد کرد؟»، گفت: من با توجه به فهرست برانکو اقدام به مذاکره و جذب بازیکن کردم و مدیر بعدی هم باید این کار را انجام دهد. من در این مدت هیچ کاری را بر خلاف نظر برانکو انجام نداده‌ام و کاری نکردم که برای هیئت مدیره سخت باشد.

نژادفلاح درباره اینکه شنیده می‌شود علی اکبر طاهری گزینه جدی مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس است، اظهار داشت: چه اشکالی دارد؟ مهم این است کسی به پرسپولیس بیاید که بتواند هواداران را خوشحال کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon