وراتی به جای رئال‌مادرید به بارسلونا می‌رود


وراتی به جای رئال‌مادرید به بارسلونا می‌رود

خبرگزاری تسنیم: بارسلونا در صورت ناکامی در خرید رویایی این فصلش، سراغ مدافع پاری‌سن‌ژرمن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سران بارسلونا ادعا کرده‌اند در صورت ناکامی در جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، قطعا مارکو وراتی، مدافع ایتالیایی پاری‌سن‌ژمن را به جمع خود اضافه می‌کنند.

در شرایطی که به نوشته «ال‌موندو دپورتیو»، برایدا و ماروتا، مدیران ورزشی بارسلونا و یوونتوس به شکل شفاهی برای انتقال پوگبا به نوکمپ در تابستان 2016 به توافق رسیده‌اند، بارسلونا جانب احتیاط را رعایت کرده و در صورت افزایش قیمت پوگبا و پیشنهاد بالاتر خواستارانی مانند رئال‌مادرید،منچستر‌سیتی و چلسی، سراغ  وراتی ایتالیایی خواهد رفت.

بارسا پیش از این به دنبال گوندوگان، بازیکن ترکیه‌ای دورتموند بود اما با عملی نشدن این انتقال، حالا وراتی اصلی‌ترین گزینه برای خرید در صورت ناکامی در جذب پوگباست.

از طرفی با جدایی آنچلوتی از رئال‌مادرید، انتقال وراتی به برنابئو به طور کلی منتفی شد و او با چرخش 180درجه‌ای در آستانه حضور در بارسلونا قرار دارد.

برایدا به عنوان یکی از تحسین‌کننده‌های قدیمی وراتی از مشتاقان حضور او در بارساست و همین  شخص بود که به پاری‌سن‌ژرمن توصیه کرد  مدافع ایتالیایی را از تیم دسته دومی کالیاری خریداری کند.

رابطه نزدیک برایدا با مدیربرنامه‌های وراتی، کاتالیزوری در راه بارسایی شدن مدافع ریزنقش محسوب می‌شود.

وراتی با 3 گل و 9 پاس گل در 41 حضور فصل قبل، نقش مهمی در سه جامه شدن پاری‌سن‌ژرمن داشت.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon