نقدی: ملت ایران تا نابودی آمریکا از شعار «مرگ بر آمریکا» دست نمی‌کشند


نقدی: ملت ایران تا نابودی آمریکا از شعار «مرگ بر آمریکا» دست نمی‌کشند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم که به تحریم محدود نمی شود، لذا این یک دفاع مقدس است گفت: مردم تا نابودی آمریکا از شعار «مرگ بر آمریکا» دست نمی‌کشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در هرمزگان با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر 270 شهید تازه تفحص شده، اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم در این مراسم بزرگترین تشییع تاریخ تهران پس از تشییع پیکر امام راحل(ره) را رقم زد.

وی این حضور حماسه را تداعی کننده 22 بهمن ها و تکرار نهم دی و حامل پیام دانست و افزود: پیام مردم این است که ملت ایران پرچم حق طلبی و عدالت‌خواهی را برداشته و تا محو ظلم و ستم و حاکم شدن قسط و عدل الهی از پای نخواهد نشست.

سردار نقدی ادامه داد: بخش دیگر این پیام خطاب به دشمنان خارجی نظام است که به دنبال راهی برای نفوذ در کشور هستند و بدانند هیچ روزنه‌ای وجود ندارد؛ به بعضی از خودی‌ها که خسته و رفاه زده و دچار اشرافیت و زندگی مادی شده‌اند نیز پیامی بود تا بدانند این مردم تا آخر این مسیر را می پیمایند.

مردم به ولایت و شهدا وفادار هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردمی که با آگاهی، بصیرت و عزم راسخ آمده بودند، در پلاکاردهایی که بسیاری از آنها دست نوشته بود، شعارهای محکمی علیه زورگویان  سر می‌دادند.

وی بیان کرد: به‌رغم تلاش‌های دشمن و افسانه‌هایی که برای خود می‌بافد و می‌خواهند تصویری خسته و افسرده از ملت ایران نشان دهند، حضور حماسی روز گذشته بیانگر آن است که این ملت خستگی‌ناپذیر، سرزنده، آماده و در صحنه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم به ولایت و شهدا وفادار هستند و این ملت پرچم آزادگی، عدالت‌خواهی و حق‌طلبی را برافراشته است و تا محو ظلم و ظالم از دنیا و  برپایی حاکمیت عدل الهی از پا نخواهد نشست.

سردار نقدی تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران به دشمنان فهماندند که کشورمان جای آن‌ها نیست و البته افرادی که هر چند در گذشته در صف اول مبارزات بودند و دچار رفاه زدگی، اشرافیت و زندگی‌های مادی شدند بدانند اگر این افراد کوله‌بار مبارزه را بر زمین بگذارند مردم راهشان را ادامه خواهند داد.

وی با بیان که با  این عزم های استوار هر مشکلی را می توان حل کرد، افزود: هیچ مانعی را نمی‌شناسیم که این ملت که قرن ها در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شده را متوقف کند لذا اگر برای ملت ارزش قائل شویم و قدرشناسشان باشیم موفق خواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای پیشبرد انقلاب هیچ عرصه‌ای نباید از وجود نیرو عظیم مردمی خالی شود و در عرصه سیاست، فرهنگ، اقتصاد، امنیت، دفاع و هر جایی که ضرورت برای حضور مردم است باید برای آن برنامه ریزی، ساماندهی و از این ظرفیت استفاده کنیم.

مردم تا نابودی آمریکا از شعار «مرگ بر آمریکا» دست نمی‌کشند

نقدی عنوان کرد: سپاه یکی از دستگاه‌هایی است که برای شکرگذاری از همین نعمت تاسیس شده است؛ شکر نعمت، بهره‌گیری صحیح از این ظرفیت می‌باشد و این فراتر از شکر زبانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مردم از شعار علیه آمریکا خسته نشدند و تا نابودی آمریکا از این شعار دست نمی کشند؛ هم افزایی و سازماندهی نفوذ و قدرت مردم برای پیشبرد اهداف انقلاب را چند برابر می کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن، گفت: آمریکا که ژست دوستی با ما را می گیرد، در همان روزی که در کاخ سفید سفره هفت سین را پهن کرده بود، در سیستان و بلوچستان تروریست تربیت می‌کند؛ این چهره دورو و منافق شیطان بزرگ است و دوست دارد که آن را در اختلاف شیعه و سنی نشان دهد.

سردار نقدی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی درگیر تهاجم گسترده‌ای هستیم که در طول تاریخ بشریت بی سابقه است، بیان کرد: 167 شبکه ماهواره‌ای با زبان فارسی و گویش های ایرانی، فعالیت چند هزار رسانه فساد افکن و مستهجن اخلاق و معنویت ما را نشانه گرفته است .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور در صحنه به خصوص در فضای مجازی و سایبری را از رسالت های بسیج دانست و تاکید کرد: رسالت امروز سپاه این است که مردم به ویژه نسل جوان را در شبکه های بزرگ فرهنگی خود نظیر حلقه های صالحین سازماندهی کند، بنابراین فضای مجازی نباید از حضور مردم غیور و مومن خالی باشد و تهاجم های دشمن بی‌پاسخ بماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  فعالیت های گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در عرصه اقتصادی گفت: الگوی کار اقتصاد مقاومتی امروز یک الگوی الهام بخش برای تمام کسانی است که می خواهند در عرصه اقتصاد فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی به تحریم محدود نمی شود، خاطرنشان کرد: باید در زمینه راه انداختن کارخانه‌هایی که متوقف شدند نیز ورود پیدا کنیم چراکه این یک دفاع مقدس است و کسی که در راه اقتصاد تلاش می‌کند جهاد کرده و اگرجانش را نیز فدا کند، شهید است.

در این مراسم سردار رضا ترابی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد(ع) معرفی و از  تلاش های سردار محمد مارانی فرمانده اسبق تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon