آیت‌الله گرکانی: رئیس جمهور آینده باید با برنامه و بی‌حاشیه باشد


آیت‌الله گرکانی: رئیس جمهور آینده باید با برنامه و بی‌حاشیه باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه با حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه سیاسی شکل خواهد گرفت گفت: رئیس جمهور آینده باید با برنامه و بی‌حاشیه باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احمد محسنی گرکانی رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

وی همچنین با حضور در جمع در خصوص اهمیت انتخابات گفت: انتخابات وظیفه دینی و اسلامی مسلمانان است ضمن اینکه حمایت از حکومت از وظایف مسئولان خدمتگذار است.

گرکانی ادامه داد: حضور پرشور و با نشاط یکی از وظایفی است که برعهده ملت است چرا که عدم استقبال در انتخابات باعث خوشحالی دشمن می‌شود  و حضور حداکثری سبب سرافرازی ملت ایران خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: مردم ما باید بدانند که دشمنان به کاهش حضور آنان در انتخابات دل بسته‌اند لذا این وظیفه مردم است که برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن را با حضور پر شور در انتخابات خنثی کنند. 

گرکانی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم با رای مردم شاهد انتخاب رئیس جمهوری با برنامه و بدون حاشیه باشیم، امیدوارم رئیس جمهور آینده بتواند مشکل اقتصادی و تورم و اشتغال جوانان را حل کند.

وی همچنین اضافه کرد: معتقدم با حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه سیاسی ایجاد خواهد شد و هر رای به هر یک از این نامزدها رای به جمهوری اسلامی ایران است.

گرکانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه توصیه شما به نامزدها پس از اعلام نتایج چیست؟ اظهار داشت: مردم، نامزدها و هواداران آنها باید تابع قانون باشند زیرا انتخابات براساس قانون و طبق نظر مسئولان برگزار می‌شود.

وی درباره اینکه آیا به نظر شما انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده خواهد شد یا نه، گفت: نمی‌دانم. باید منتظر اعلام نتایج بمانیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon