مرزهای ایلام، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی بسته است/ زوار نمی‌توانند خارج شوند


مرزهای ایلام، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی بسته است/ زوار نمی‌توانند خارج شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه مرزهای ایلام، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی در حال حاضر بسته است، گفت: در مرزهای زیارتی زوار برای ورود مشکلی ندارند، اما برای خروج مرزها بسته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در وزارت کشور، علی عبداللهی معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ اقدام ضد امنیتی در شعب صندوق‌های اخذ رای تاکنون نداشته‌ایم، گفت: برنامه‌ریزی دقیقی کردیم تا هرگونه تحرکات کنترل شود و کسانی سابقه شرارت، تخلف و جرم دارند با هماهنگی نیروی انتظامی و اداره کل اتباع کنترل می‌شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بسته بودن برخی مرزهای کشور، افزود: مرزهایی که احساس کنیم مشکل امنیتی دارند در آن نقطه مرز را خواهیم بست و حتی استانهای مرزی اعلام کردیم که چنانچه مشکل امنیتی دارند از ما درخواست کنند زودتر این کار را انجام دهیم  تا ما هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور بر همین اساس خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی در شورای امنیت وزارت کشور تصویب شد و البته تاکید می‌کنم مرزهای زیارتی ما مشکل خاصی ندارند.

عبداللهی با بیان اینکه مرزهای ایلام، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی بسته است، یادآور شد: البته زوار می‌توانند ورود داشته باشند، اما در حال حاضر نمی‌توانند خروج کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon