انصاری: شنبه بعد از انتخابات روز نشاط و آرامش است


انصاری: شنبه بعد از انتخابات روز نشاط و آرامش است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: مشارکت نسبت به سال گذشته بی‌سابقه بوده و شنبه بعد از انتخابات روز نشاط و آرامش است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز  در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: من فقط در حسینیه جماران رای دادم ولی به نظر من مشارکت نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: نتیجه انتخابات هر چه باشد منشاء‌ برکت بوده و شنبه بعد از انتخابات روز نشاط و آرامش است.

انصاری اضافه کرد:‌کاندیداها بزرگتر از آنند که ما به آنها توصیه‌ای کنیم،  زیرا آنها وظیفه‌شان را خوب می‌دانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه هر رایی که توسط مردم به صندوق‌ها ریخته‌ می‌شود نیروی مضاعفی برای تقویت امنیت ملی و یگانه عامل موثر در دفع تهدیدات علیه جمهوری اسلامی است، گفت: هر رای مردم موجب تقویت بنیه داخلی برای ساختن، توسعه، وحدت، انسجام و همراهی مردم با دولت است. بنابراین نباید هیچ‌گونه تردیدی در تاثیرگذاری رای آحاد مردم داشت.

وی تاکید کرد: امیدوارم امروز مردم حد نصاب جدیدی در انتخابات ریاست‌جمهوری خلق کنند و حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب شکل بگیرد تا فصل نوینی در رشد، توسعه و پیشرفت کشور باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مردم مشکلات اقتصادی دارند اما هیچ‌گاه گلایه‌ها و انتقادات موجب قهر مردم با صندوق نخواهد شد، افزود: امیدوارم دولت آینده که احتمال می‌دهم در اختیار حسن روحانی باشد، متشکل از جریان اعتدال‌گرا و اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باشد تا نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌ها را به سرعت جبران کند.

انصاری همچنین در خصوص شنبه بعد از انتخابات، تصریح کرد: هر نتیجه‌ای به دست بیاید برای کشور برکت است و بنده شنبه بعد از انتخابات را شنبه آرامش می‌دانم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon