۷۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شد


760 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: از ابتدای فصل خرید تا کنون۷۶۰ هزار تن محصول گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستانی خریداری شده است و همچنان خرید ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رمضانعلی ریاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 760 هزار تن گندم کیفی در نقاط مختلف استان گلستان تحویل  84مرکز خرید شده و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته امر خرید تا تحویل آخرین محموله گندم ادامه دارد.

وی درباره جانمایی و تعیین مراکز خرید گندم در استان گلستان گفت: متناسب با سطح زیر کشت گندم، میزان جمعیت منطقه و سهولت دسترسی کشاورزان محترم به مراکز خرید، این مراکز انتخاب شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تصریح کرد: همه مراکز خرید تضمینی گندم دولتی در استان گلستان که به عنوان مباشر خرید شرکت غله گلستان مشغول به فعالیت هستند با نصب بنرهای واحد و شماره‌گذاری شده مشخص و تعیین شده‌اند و در طول فصل خرید آماده تحویل گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گلستانی هستند .

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور درباره پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: با توجه به تعامل بسیار خوب و سازنده مسئولان شرکت غله گلستان و بانک کشاورزی استان تاکنون 585 میلیارد تومان از این مطالبات به حساب کشاورزان واریز شده است.

ریاحی گفت: این میزان پرداختی مربوط به  حدود 118 هزار محموله تحویلی به مراکز خرید در استان گلستان است که این موضوع با سرعت در حال انجام است .

وی افزود: خرید تضمینی در استان گلستان از ابتدای خرداد ماه از شرق استان گلستان آغاز و سطح زیرکشت گندم در سال زراعی جاری حدود 400 هزار هکتار است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon