حجت‌الاسلام حسینی: آمریکا در مذاکرات هسته‌ای زیاده‌خواهی را دنبال می‌کند

حجت‌الاسلام حسینی: آمریکا در مذاکرات هسته‌ای زیاده‌خواهی را دنبال می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه یاسوج گفت: در مذاکرات هسته‌ای دولت مردان آمریکا توقعات بی‌جا از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران دارند که از مهمترین آنها می‌توان به بازدید از مراکز نظامی و تاسیسات هسته‌ای و مصاحبه با نخبگان و دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: باید استفاده مطلوبی از فیوضات و برکات ماه میهمانی خدا شود.

وی با اشاره به 31 خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، بیان کرد: این مجاهد و سردار رشید اسلام پس از 23 سال دوری از وطن همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به کشور بازگشت و با تمام وجود در خدمت انقلاب بود.

حسینی ابراز کرد: دکتر مصطفی چمران در دوران 8 سال دفاع مقدس شرکت کرد و پس از رشادت‌های مثال زدنی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خطیب جمعه یاسوج به اول تیرماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این سازمان تاکنون در زمینه تبلیغ احکام اسلام و تبیین حقایق دین و انقلاب خدمات ارزنده‌ای ارائه داده و به وظیفه سنگین خود به خوبی عمل کرده است.

حسینی با اشاره به اول تا هفتم تیرماه بنام هفته قوه قضائیه، افزود: قوه قضائیه حافظ جان، مال و آبروی مردم است و رسالت‌های مهم برقراری قسط و عدل و نظارت بر اعمال مسئولان اجرایی کشور را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از قوه قضائیه مبارزه قاطعانه با فساد در جامعه بوده که این خواسته بحقی است که باید به آن عمل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران سربازان فداکاری هستند که مورد حمایت جدی مردم و مسئولان اجرایی بوده و تلاش‌های آنان هرگز فراموش نمی‌‍شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته‌ای دولت مردان آمریکا توقعات بی‌جا از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران دارند که از مهمترین آنها می‌توان به بازدید از مراکز نظامی و تاسیسات هسته‌ای و مصاحبه با نخبگان و دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد.

وی عنوان کرد: توقع نابجای دیگری که به تازگی از سوی آمریکا مطرح شده هزینه شدن پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورهای دنیا با نظارت آمریکا است.

حسینی اظهار داشت: دشمنان و به ویژه آمریکا این نکته مهم را بدانند که ملت ایران هرگز تسلیم این خواسته‌های بی‌جا و زیاده‌خواهی آمریکا نخواهد شد و با تمام وجود در مقابل آنها مقاومت می کنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره تشییع جنازه 270 شهید در میدان بهارستان تهران، گفت: 175 نفر از این شهدا غواصانی بودند که به طور دسته جمعی و با دست‌های بسته زنده به‌گور شدند و رهبر معظم انقلاب نیز از استقبال گسترده مردم از پیکر این شهدا با صدور پیامی تقدیر کرد.

حسینی با اشاره به شعال سال با عنوان " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" ، ابراز کرد: اسلحه اتحاد و همبستگی را باید قدر دانست زیرا ملت ایران با همین اسلحه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز بر دشمنان فائق آمدند.

وی عنوان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و پایین آمدن سطح آب‌های زیر زمینی هم اکنون کشور با مشکل جدی کمبود آب مواجه است و باید در مصرف این مایه حیات صرفه‌جویی شود.

حسینی با بیان اینکه اسراف در هر امری حرام، ناپسند و مذموم است و زیاده روی در مصرف آب، برق، گاز و سایر انرژی‌ها نیز جرم محسوب می‌شود، افزود: مصرف بهینه آب به معنای مصرف نکردن نیست بلکه منظور از آن استفاده صحیح و متعادل است

انتهای پیام/ ب

 

 

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon