کدخدایی: کاندیداها از گمانه‌زنی پرهیز کرده و منتظر اعلام نتیجه نهایی باشند


کدخدایی: کاندیداها از گمانه‌زنی پرهیز کرده و منتظر اعلام نتیجه نهایی باشند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای نگهبان، گفت: از کاندیداها می‌خواهم تا از گمانه‌زنی پرهیز کنند و منتظر اعلام نظر نهایی وزارت کشور باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برخی از کاندیداها خودشان را پیروز انتخابات می‌دانند و شورای نگهبان چه برخوردی با آنها خواهد داشت، گفت: ما همواره بر اساس قانون عمل می‌کنیم و از کاندیداها نیز می‌خواهم تا از گمانه‌زنی پرهیز کرده و منتظر اعلام نظر نهایی وزارت کشور باشند.

وی ادامه داد: اگر احیانا تخلفی نیز از سوی کاندیداها صورت گیرد، براساس قانون عمل خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: مردم از ساعات ابتدایی آغاز رای‌گیری در پای صندوق‌ها حضور پیدا کرده اند و تعداد ناظرین نیز 2 یا 3 نفر است که در پای هر صندوق‌ حضور دارند.

کدخدایی گفت: از ناظرین می‌خواهم تا کارت‌های شناسایی خود را در محل مناسب نصب کنند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: بر اساس قانون، مسئول تایید صحت انتخابات شورای نگهبان است که گزارش‌های مردمی نیز به این شورا رسیده و ما آنها را بررسی کرده‌ایم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه نظارت بر انتخابات فقط برعهده شورای نگهبان است، تاکید کرد: همانطور که در اطلاعیه شماره دو این شورا نیز آمده، نظارت بر انتخابات فقط برعهده شورای نگهبان و ناظرین ماست و از سایر ارگان‌ها می‌خواهم تا دخالتی در نظارت بر انتخابات نداشته باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon