اهانت‌کنندگان به شهدای غواص، جیره‌خوار آمریکا هستند

اهانت‌کنندگان به شهدای غواص، جیره‌خوار آمریکا هستند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دشمنان سنگدل و استکباری با دست‌های بسته این شهدا را مظلومانه به شهادت رسانیدند و در این باره متاسفانه نشریه"آرمان" با انتشار کاریکاتور از این شهدا، به آنان اهانت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌دژ با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان بهترین ماه برای انفاق، احسان و خودسازی به شمار رفته و به فرموده امام سجاد(ع) در این ماه، مسلمانان و مومنان باید در انجام کارهای نیک از یکدیگر سبقت گیرند.

امام جمعه شاهین‌دژ به سالروز انفجار حرم امام رضا(ع) در سال 73 به دست جیره‌خواران آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار در هر فرصت ممکن درصدد ضربه زدن به اماکن دینی، مذهبی و اعتقادی مسلمانان بوده و دولتمردان آمریکایی همانند سگ هار نجس هستند.

وی تصریح کرد: آنان در نشست ژنو یا پاریس نیز به صورت مار خوش خط و خال ظاهر شده و در صدد پیش بردن مطامع دنیوی شوم خود هستند بنابراین ایالات متحده آمریکا همواره دشمن درجه یک مسلمانان بوده و نباید به آن اعتماد کرد.

باقری به سالروز شهادت دکتر چمران که به روز بسیج اساتید نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: این شهید والا مقام در سال‌های گذشته ضمن حضور در لبنان و نبرد با اسرائیل،در سال‌های دفاع مقدس نیز جنگ‌های نامنظم به راه انداخت و خدمات بی‌شماری به ایران اسلامی کرد.

وی با بیان اینکه شهدای غواص مظلومترین شهدا هستند اظهار داشت: دشمنان سنگدل و استکباری با دست‌های بسته این شهدا را مظلومانه به شهادت رسانیدند و در این باره متاسفانه نشریه"آرمان" با انتشار کاریکاتور از این شهدا، به آنان اهانت کرد.

امام جمعه شاهین‌دژ بیان کرد: این در حالی است که اگر کسی در وجود خود انسانیت داشته باشد هیچ گاه دست به چنین کار شنیعی نمی‌زند بنابراین چنین انسان‌هایی ملحد و بی‌دین بوده و شایسته نام انسانیت نیستند.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon