آیت‌الله موسوی‌جزایری: بازجویی از کارشناسان نظامی و دانشمندان برای مردم ایران غیرقابل تحمل است


آیت‌الله موسوی‌جزایری: بازجویی از کارشناسان نظامی و دانشمندان برای مردم ایران غیرقابل تحمل است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: صحبت با کارشناسان نظامی، تئوریسن‌های نظام و دانشمندان ایرانی برای همه مردم غیرقابل تحمل است و نباید در مذاکرات هسته‌ای این شرط پذیرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه وسیله‌ای است برای رسیدن به مقصود که همان خدای تبارک و تعالی است.

وی افزود: در هفته‌های گذشته ائمه جمعه گتوند، ملاثانی و حمیدیه معرفی شدند و امیدوارم بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد ماه گفت: موضوع تحریف امام خمینی(ره) یک موضوع مهمی است؛ خوشبختانه همه فایل‌های صوتی و تصویری بیانات امام خمینی(ره) موجود است و نباید بگذاریم مواضع امام توسط عده‌ای دنیاخواه تحریف شود.

وی بیان کرد: دفاع از مستضعفین، مبارزه با مستکبرین، دعوت مردم به توحید و مجاهدت در راه حق ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) است و رأس فساد، شیطان بزرگ آمریکا است و می‌خواهد رابطه‌ای مانند گرگ و میش با ملت‌ها داشته باشد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: اگر شخص محترمی هم برخلاف سخنان شفاف امام خمینی(ره) حرفی بزند قابل قبول نیست و اعتباری ندارد.

وی اظهار داشت: مواضع امام خمینی(ره) برای همه مشخص است و توسط مقام معظم رهبری تفسیر و تبیین شده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درباره خط قرمزهای هسته‌ای گفت: بازدید از مراکز نظامی ما غیرقابل قبول است و نباید در مذاکرات هسته‌ای این شرط پذیرفته شود.

وی افزود: صحبت با کارشناسان نظامی، تئوریسن‌های نظام و دانشمندان ایرانی برای همه مردم غیر قابل تحمل است و نباید در مذاکرات هسته‌ای این شرط پذیرفته شود.

آیت الله موسوی‌جزایری با اشاره به تجاوز عربستان به کشور یمن عنوان کرد: مردم یمن ولایت را پذیرفته‌اند و نسبت به اهل بیت(ع) محبت دارند و به همین دلیل آل سعود این کشور را به خاک و خون کشیده است.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon