عزت و آزادگی ملت ایران در مبارزه با آمریکا است


عزت و آزادگی ملت ایران در مبارزه با آمریکا است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه لامرد گفت: عزت و آزادگی ملت و مملکت ایران اسلامی در مبارزه با آمریکا است و شیطان بزرگ بهترین لقبی است که حضرت امام (ره) به آمریکا دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لامرد، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر شهیدی در خطبه‌های این هفته ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و خودسازی است که ما باید از این فرصت استفاده کنیم و در این ماه مبارک با قرائت قرآن کریم و اقامه نماز و دعا خودسازی داشته باشیم.

وی افزود: بزرگترین عبودیت بندگی انسان این است که برهوای نفس غلبه کند چراکه هوای نفس همسو با خواسته‌های شیطان است.

خطیب جمعه لامرد خاطرنشان کرد: عزت و آزادگی ملت و مملکت ایران اسلامی در مبارزه با آمریکا  است و شیطان بزرگ بهترین لقبی است که حضرت امام (ره) به آمریکا دادند.

شهیدی تصریح کرد: آمریکایی‌ها قلدر و پررو هستند و ما در مذاکرات هسته‌ای می‌بیبنیم که این شیطان بزرگ هر روز بحث‌ها و قول‌های خود را عوض می‌کند و به همین دلیل نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی افزود: تیم مذاکره کننده ما باید هوشیار باشند چون این آمریکایی‌ها اصلا منطقی نیستند و نمی‌توان به حرف و حدیث‌های آنان اعتماد کرد.

امام جمعه لامرد خاطر نشان کرد: ما برده آمریکا نیستیم و ما به هیچ عنوان حرف زور را قبول نداریم و ملتی هستیم که با شهادت جوانانمان توانستیم به عزت و آزادگی برسیم.

شهیدی با بیان اینکه خداوند به ملت ایران استعدادهای درخشانی داده است، گفت: ما شاهد حضور جوانان ایرانی در همه عرصه‌های ورزشی، علمی فرهنگی و سیاسی در سطح جهان هستیم.

خطیب جمعه لامرد افزود: نوکری آمریکا به هیچ وجه برای ما توجیه ندارد و ما به هیچ وجه تسلیم خواسته‌های آمریکا نخواهیم شد. 

انتهای پیام/  ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon