صادق خرازی: نظرسنجی‌ها را باید جدی گرفت

صادق خرازی: نظرسنجی‌ها را باید جدی گرفت

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در واکنش به نظرسنجی یک هفته‌نامه مبنی بر کاهش محبوبیت حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت یازدهم گفت: در عین حالی که معتقدم این‌گونه نظرسنجی‌ها را باید جدی گرفت، ولی آن را ملاک ارزیابی قرار نمی‌دهم.

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش "با توجه به نظرسنجی یک هفته‌نامه اصلاح‌طلب و انتشار کاهش محبوبیت رئیس جمهور در این هفته‌نامه ارزیابی شما چیست؟" اظهار داشت: بنده نمی‌دانم که این نظرسنجی‌ها چگونه است، نظرسنجی نقطه به نقطه، ماه به ماه، فصل به فصل یا سال به سال است.

وی ادامه داد: نظرسنجی‌ها هرکدام دارای متدولوژی است که ابتدا باید آن متدولوژی را گرفت و هجی کرد؛ اگر بخواهیم به‌صورت فصلی و موضوعی افراد را بسنجیم، طبیعی است که هر فرآیند اجتماعی و زمانی می‌تواند تأثیرات خود را در باورهای مردم داشته باشد، ولی اینها مغایر با دید کلان مردم در حمایتشان از دولت نمی‌شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: البته به‌صورت مقطعی می‌شود که مردم نسبت به موضوعی انتقاد داشته باشند ولی وقتی مردم می‌خواهند در مورد کلان تصمیم بگیرند، کاملاً متفاوت می‌شود.

خرازی تأکید کرد: در عین حالی که من معتقدم این گونه نظرسنجی‌ها را باید جدی گرفت، ولی آن را ملاک ارزیابی قرار نمی‌دهم.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon