مرتضوی: تمامی نمایندگان نامزدها که کارت دارند می‌توانند در شعب اخذ رای حضور یابند


مرتضوی: تمامی نمایندگان نامزدها که کارت دارند می‌توانند در شعب اخذ رای حضور یابند

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد انتخابات کشور در خصوص ممانعت از حضور نمایندگان روحانی در محل شعب اخذ رای گفت: این کذب محض است و امکان ندارد که کسی کارت داشته باشد و نتواند در محل شعب اخذ رای حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در وزارت کشور، صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نمایندگان آقای روحانی نمی‌توانند در مراکز شعب اخذ رای حضور پیدا کنند، گفت: این کذب محض است و امکان ندارد که کسی کارت داشته باشد، اما امکان حضورش در شعب اخذ رای وجود نداشته باشد. 

وی در خصوص احتمال تمدید زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: باید شرایط را دید و بررسی کرد و بعد تصمیم گرفت.

مرتضوی همچنین درباره علت حذف نکردن نام محمد عارف و حداد عادل از لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در محل اخذ رای گفت: ما این را از طریق رسانه‌و و صداو سیما اعلام کردیم و شاید کسانی بر روی برگه A4 نوشته باشند و در مکان‌های مختلف جسبانده باشند که این ارتباطی به ما ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سال که گفته می‌شود تا ساعت 11 صبح لیست کاندیداها در محل اخذ رای نبوده و این امر موجب سردرگمی مردم شده است گفت: ما چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم و اگر دریافت کنیم آن را اصلاح خواهیم کرد.

مرتضوی در پاسخ به سوال دیگری که اگر انتخابات به مرحله دوم بکشد کسانی که در دوره اول رای نداده‌اند، می‌توانند در دور دوم رای دهند، افزود: بله. می‌توانند رای بدهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon