مهدی هاشمی: مردم و کاندیداها پس از اعلام نتایج به قانون تمکین کنند


مهدی هاشمی: مردم و کاندیداها پس از اعلام نتایج به قانون تمکین کنند

خبرگزاری تسنیم: فرزند ایت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم و کاندیداها پس از اعلام نتایج به قانون تمکین کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از انداختن رای خود در صندوق حسینیه جماران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که حضور مردم را چگونه می‌بینید؟ گفت: خیلی خوب است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نتیجه انتخابات را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ اظهار داشت: هنوز زود است اما مشارکت مردم بسیار بالاست.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که وظیفه مردم و کاندیداها بعد از اعلام نتایج چیست؟ گفت: همه به قانون تمکین کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد حسن روحانی چیست؟ گفت: تبلیغات ممنوع است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روحانی اصلاح‌طلب است نیز تأکید کرد: تبلیغ ممنوع است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، یاسر هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بعد از انداختن رای خود در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه فردی پیروز خواهد شد؟ گفت: انشاءالله اعتدال در این انتخابات پیروز خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره فرآیند انتخابات چگونه بوده است؟ اظهار داشت: فرآیند انتخابات تاکنون خوب بوده است.

یاسر هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا گزارش محرمانه‌ای از فرآیند انتخابات دریافت کرده‌اید؟ گفت: تاکنون چیزی دریافت نکرده‌ایم.

فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همچنین در پاسخ به این سوال که کاندیداها باید چه اقدامی را بعد از اعلام نتایج انجام دهند؟ اظهار داشت: کاندیداها باید رویکرد منطقی بعد از اعلام نتایج داشته باشند.
انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon