مفسدان اقتصادی و اختلاس‌های بالای ۱۰ میلیون تومان در اردبیل رسانه‌ای می‌شود


مفسدان اقتصادی و اختلاس‌های بالای 10 میلیون تومان در اردبیل رسانه‌ای می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:‌ براساس قانون جدید و ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی اسامی مفسدان اقتصادی و اختلاس‌های بالای ۱۰ میلیون تومان در اردبیل از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:‌ تاکنون در استان اردبیل پرونده مفسدان اقتصادی و اختلاس‌های بالای 10 میلیون تومان به طور قطعی تائید نشده است ولی پرونده‌هایی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته که در صورت قطعی شدن این پرونده‌ها نتایج از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده‌های مختلفی در مورد زمین‌خواری راه و شهرسازی و شرکت پست‌بانک استان در حال بررسی است، گفت:‌ زمین‌خواری راه و شهرسازی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان در حال بررسی است و نتایج به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

قاصدی تصریح کرد:‌ دادگستری استان اردبیل به دور از هر گونه جانبداری با تمام افراد متهم با جدیت برخورد می‌کند و در این راستا هیچ گونه تمایزی بین اشخاص حقوقی و حقیقی قائل نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال گذشته 18 هزار و 256 لیتر مشروبات الکلی ساخت داخلی و دست‌ساز در استان اردبیل با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی  قوه قضائیه ضبط شده است، بیان کرد: 17 هزار و 814 بطری مشروبات الکلی خارجی که تنها با برند خارجی در داخل استان تولید شده بود کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه تولیدات مشروبات الکلی با برند خارجی عواقب بسیار خطرناکی برای مصرف‌کنندگان دارد، افزود:‌ دادگستری استان با عاملان قاچاق، توزیع این مشروبات الکلی با جدیت برخورد می‌کند و هیچ گونه تخفیفی در این زمینه اعمال نمی‌شود.

قاصدی با اشاره به اینکه برای نظارت بر کارکنان، قضات و نیروهای دادگستری استان 9 هیئت نظارت در دادگستری تشکیل شده است، گفت:‌ این هیئت متشکل از نیروهای فرهیخته است که با تمام توان در راستای نظارت همه‌جانبه بر فعالیت‌های دادگستری گام بر می‌دارند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد:‌ یکی دیگر از برنامه‌‌های دادگستری استان ملاقات مردم با رئیس کل دادگستری بوده که در این راستا پرونده‌های متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج نیز با نظارت و بررسی‌های همه‌جانبه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon