برخورد با هنجارشکنان در اردبیل تشدید می‌شود

برخورد با هنجارشکنان در اردبیل تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در مسیر تحقق عدالت و امنیت اجتماعی در سطح استان اردبیل اجازه نمی‌دهیم افرادی با اخلال در نظم چهره امنیت و آرامش را مخدوش کرده و با قاطعیت و شدت قانونی با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی  ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات تشکیلات قضایی استان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان همواره با تمام توان در راستای تحقق عدالت و امنیت و خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به مردم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در مسیر تحقق عدالت و امنیت اجتماعی در سطح استان اردبیل اجازه نمی‌دهیم افرادی با اخلال در نظم چهره امنیت و آرامش را مخدوش کرده و با قاطعیت و شدت قانونی با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در حوزه نظارت درون سازمانی نیز با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های متعدد سعی داریم به نحو احسن بر زیرمجموعه‌ها نظارت داشته باشیم و در صورت مشاهده تخلف اقدامات لازم قانونی اعمال می‌شود.

قاصدی بیان کرد: با اجرای برنامه‌های متعدد و بکارگیری راهکارهای مختلف پیشگیری از وقوع جرم در صدد آن هستیم که از میزان ورودی پرونده‌ها به حوزه‌های قضایی بکاهیم و در این بین آنچه مهم است همکاری تمام نهادها و ارگان‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی با همدیگر است تا در ایجاد فرهنگ صلح و سازش در بین مردم بیش از پیش ایفای نقش کنیم.

وی گفت: تمام تلاش بر این است تا با کاهش اطاله دادرسی در نزدیکترین زمان ممکن مردم به حقوق حقوق خود برسند ولی باید برای تحقق این امر از حجم بالای ورودی پرونده‌ها به دادگستری استان کاسته شود چرا که اگر زمان بیشتری برای رسیدگی وجود داشته باشد از نظر کمی و کیفی روند رسیدگی به پرونده‌ها بهتر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ورود و حل و فصل بیش از 309 هزار پرونده به دستگاه قضایی استان در سال گذشته  اظهار کرد: در شورای حل اختلاف استان نیز دادگستری استان 52 هیئت داشته که به حل اختلافات مردم و مشکلات در این حوزه می‌پردازند تا از ورود پرونده‌های آنها به دادگستری جلوگیری شود.

قاصدی از برخورد قاطع با مفاسد مختلف در استان خبر داد و افزود: با هرگونه مفاسد به ویژه اداری و اقتصادی در سطح استان به شدت برخورد قانونی می‌شود و این امر یکی از اولویت‌های دادگستری استان اردبیل برای سال 94 بوده که به جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon