مدرسه دو و میدانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

مدرسه دو و میدانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت دو و میدانی خراسان شمالی گفت: مدرسه دو و میدانی به‌منظور استعدادیابی، پشتوانه سازی تیم خراسان‌شمالی و اوقات فراغت دانش آموزان در این استان افتتاح می‌شود.

علی‌اصغر صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این مدرسه 6 تیرماه همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس در استادیوم تختی شروع به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تخریب پیست دو و میدانی در محل استادیوم تختی تمرینات در چمن این استادیوم برگزار می‌شود. استقبال عموم از این رشته ورزشی با توجه به درخشش تیم استان در رقابت‌های متعدد کشوری قابل‌توجه است.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان شمالی همچنین از تخریب پیست تختی و عدم بازسازی این محل گلایه کرد و افزود: باوجود قول‌هایی که مدیرکل ورزش مبنی بر بازسازی این پیست بعد از سفر ریاست جمهوری داده بود، متأسفانه تاکنون اقدامی انجام نگرفته است.

صابری اظهار داشت: عدم بازسازی این پیست ممکن است مانع برگزاری مسابقات جام رمضان که ویژه بانوان و آقایان تدارک دیده‌شده شود.

به گفته دبیر هیئت دو و میدانی استان رقابت‌های جام رمضان در ماده 100 متر، 400 متر، 800 متر، 3 هزار متر و 3500 متر، پرش طول، پرش 3 گام، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه و وزنه برگزار می‌شود.

‌صابری گفت: از ابتدای سال تاکنون تیم بانوان استان در رقابت‌های کشوری 2 عنوان قهرمانی در ماده‌های پرش طول، سه‌گام و پرتاب دیسک داشته و همچنین تیم سبک‌سازان شرق در ماده 4 در 400 متر امدادی نوجوانان عنوان دومی را به خود اختصاص داده و در رقابت‌های پرتاب نیزه قهرمانی کشور نیز مقام نخست به خراسان شمالی رسیده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon