خانواده زندانیان مورد حمایت دولت قرار گیرد

خانواده زندانیان مورد حمایت دولت قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج با بیان اینکه مجازات تنها برای فرد زندانی و خاطی است به همین منظور خانواده این اشخاص نباید مورد آسیب قرار بگیرند، گفت: خانواده زندانیان مورد حمایت دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حاجی‌رضا شاه‌کرمی در جلسه‌ای پیرامون برگزاری جشن گلریزان رمضان 94 که ظهر امروز در محل سالن شهدای البرز استانداری با حضور معاون سیاسی استانداری البرز، فرماندار کرج و برخی مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: اجرای قانون سخت است چرا که در این باره باید مسائل عاطفی، اخلاقی، اجتماعی و معیشتی اشخاص مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از خانوده‌های زندانیان دولت باید چتر حمایتی خود را بر سر این دسته از افراد که به نوعی سرپرست و حامی خود را از دست داده‌اند، قرار دهد، افزود: تامین امنیت جامعه از جمله موارد مهمی است که همواره باید مد نظر قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با تاکید بر اینکه زمانی که فردی به هر دلیل زندانی می‌شود باید خانواده‌ این اشخاص مورد حمایت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: باید ضمن رعایت و اعمال قانون تا حد امکان و مطلوبی مسائل و مشکلات خانواده زندانیان رصد، بررسی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه برای ما هنر نیست هزار نفر را به زندان ببریم بدون اینکه در راستای اصلاح آن‌ها اقدامات لازم را مد نظر قرار ندهیم، تصریح کرد: باید با اصلاح درست این اشخاص، بنیان خانواده‌ها را در جامعه استحکام ببخشیم.

شاه‌ کرمی با اشاره به اینکه کمک به خانواده زندانیان دغدغه ما است، گفت: مجازات تنها برای فرد زندانی و خاطی است به همین منظور خانواده این اشخاص نباید مورد آسیب و دردسر قرار گیرند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon