شرایط جهش تحصیلی دانش‌آموزان

شرایط جهش تحصیلی دانش‌آموزان

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت:‌ دانش آموزان دوره ابتدایی که در تمام دروس موفق به کسب سطح خیلی خوب شدند می‌توانند تقاضای جهش تحصیلی از پایه دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم را داشته باشند.

مجید قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ثبت‌نام جهش تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی اظهار داشت:‌ جهش تحصیلی دانش‌آموزان مطابق با آئین نامه شورای عالی آموزش و پرورش امکان پذیر است و امسال دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند از پایه دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم برای جهش تحصیلی اقدام کنند.

وی افزود:‌ دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی باید در تمام دروس خود موفق به کسب سطح خیلی خوب شده باشند، پس از آن می‌توانند به دبستان خود مراجعه کنند و تقاضای جهش تحصیلی داشته باشند که از سوی مدرسه به ادارات آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد:‌ این دانش آموزان پس از تائید ادارات آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استثنایی معرفی می‌شوند و صلاحیت‌های هوشی و روانی آنها توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی بررسی می‌شود، دانش‌آموزان پس از تائید صلاحیت‌های هوشی و روانی می‌توانند در ارزشیابی شهریور ماه برای پایه بالاتر شرکت کنند که در صورت کسب سطح خیلی خوب در تمام دروس به صورت جهشی به پایه بالاتر ارتقاء می‌یابند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon