نخستین جشنواره نقش رسانه در تبلیغات دینی در سمنان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره نقش رسانه در تبلیغات دینی در سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره نقش رسانه در تبلیغات دینی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، محمدحسن مقدم نیا امروز در جمع خبرنگاران در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: این جشنواره قرار است تا امسال از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شود.

وی افزود: این جشنواره در رشته‌های مختلف، گزارش‌نویسی، خبرنویسی، مصاحبه، فیلم و عکس و سایر تولیدات رسانه‌ای با ارسال آثار از سوی رسانه‌های استان سمنان برگزار شود.

مشاور رسانه‌ای مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت مشارکت فعال رسانه‌های فضای مجازی، مکتوب، دیجیتال و چندرسانه‌ای استان سمنان در این جشنواره و لزوم جریان سازی رسانه‌ای در این زمینه افزود: فراخوان برگزاری این جشنواره که برای نخستین بار در استان سمنان قرار است برگزار شود، در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

مقدم نیا حضور طیف‌های مختلف رسانه‌های استان سمنان را در ترویج و اشاعه فرهنگ ینی و مذهبی این استان بسیار مؤثر خواند و با تأکید بر ارسال آثار از سوی همه رسانه‌های استان سمنان گفت: سلایق مختلف موجود در رسانه‌ها که طیف‌های مختلف مخاطبان را جذب خودکرده‌اند؛ سبب شده است تا در صورت مشارکت همه رسانه‌ها در جریان سازی دینی، شاهد اثرات بیشتری در ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

وی برگزاری جشنواره نقش رسانه در تبلیغات دینی را قدمی بلند در راستای تعالی تبلیغات دینی و تقویت پیوند رسانه و فرهنگ دینی دانست و افزود: تعامل اصحاب مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال استان سمنان در این موضوع می‌تواند منجر به نهضت توسعه فرهنگ دینی در این استان شود.

مشاور رسانه‌ای مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در تبیین الگوهای تبلیغی در همه حوزه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.

مقدم نیا برگزاری جشنواره نقش رسانه در تبلیغات دینی را گامی بلند در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی تبلیغ دینی در رسانه عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon