چهار سرنشین پراید در میان شعله‌های آتش سوختند

چهار سرنشین پراید در میان شعله‌های آتش سوختند

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد پراید با گارد وسط جاده و یک دستگاه کامیونت در محور همدان- ملایر چهار سرنشین سواری در آتش سوختند و راننده کامیون مجروح شد.

مهدی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز سواری پراید در کیلومتر پنج محور همدان- ملایر با گارد وسط جاده برخورد می‌کند و از مسیر خود منحرف می‌شود و در جهت مسیر خالف قرار می‌گیرد.

وی افزود: پس از انحراف به مسیر مقابل جاده با یک دستگاه کامیونت برخورد کرده که منجر به آتش‌سوزی پراید  شده و چهار سرنشین این خودروی سواری در آتش سوختند.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه سرنشین فوت شده خودروی سواری همگی مردم و جوان بودند، تصریح کرد: سرعت سواری پراید بیش از حد مجاز بوده است و عدم کنترل خودرو توسط راننده منجر به وقوع این تصادف شده است که چهار کشته و یک مجروح مربوط به راننده کامیون بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: در این حادثه پیمانکار احداث روشنایی در محور همدان- ملایر نیز که اقدام به حفاری بدون به کارگیری علائم هشدار دهنده کافی در شب کرده است نیز مقصر تشخیص داده شده است.

شاکری گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد متوفیان سوانح رانندگی برون شهری در استان همدان سه درصد کاهش یافته است به طوری که در مدت مشابه سال گذشته 84 نفر در تصادفات برون شهری فوت شدند و امسال به 81 نفر کشته کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon